ردبول: منتظریم فراری در 2020 دست از پا خطا کند


فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو، مشاور تیم ردبول جریمه 50 هزار یورویی برای فراری را یک جوک خواند و تهدید کرد که فراری باید منتظر شکایت های ردبول در فصل 2020 فرمول یک باشد. مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر فکر می کرد که جریمه مناسب برای چارلز لکلرک، حذف از مسابقه می بود. ولی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، تیم فراری را با یک جریمه 50 هزار یورویی روبرو...

فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو، مشاور تیم ردبول جریمه 50 هزار یورویی برای فراری را یک جوک خواند و تهدید کرد که فراری باید منتظر شکایت های ردبول در فصل 2020 فرمول یک باشد.

مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر فکر می کرد که جریمه مناسب برای چارلز لکلرک، حذف از مسابقه می بود. ولی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، تیم فراری را با یک جریمه 50 هزار یورویی روبرو کرد و چارلز لکلرک هم نیز سکوی خودش را نگه داشت. هلموت مارکو بیان کرد:

قوانین واضح هستند. فیا با جریمه خودش خیلی با فراری مهربانانه رفتار کرد و بیشتر شبیه به یک جوک بود. این در مورد انصاف، پیروی از قوانین و رفتار برابر با همه تیم هاست.

موتور فراری در چندین نقطه مورد سوال قرار گرفته است که احتمالاً فراتر از هر نقطه مبهمی است، اما هیچ کاری برای اصلاح آن انجام نشد.

ردبول: منتظریم فراری در 2020 دست از پا خطا کندردبول: منتظریم فراری در 2020 دست از پا خطا کند هلموت مارکو مشاور تیم فرمول یک ردبول و سباستین فتل راننده فراری

مارکو در مورد رفتار ردبول در فصل بعدی نیز اضافه کرد:

اگر گمان کنیم که هرگونه نقض قوانینی(توسط فراری) وجود دارد، ما قطعاً اعتراض خواهیم کرد و در این صورت فراری مجبور است همه چیز را فاش کند و فیا مطابق قوانین با آن برخورد کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!