سقوط مرگبار کودک از پله‌برقی فرودگاه


سقوط مرگبار کودک از پله‌برقی فرودگاه

رها شدن کودک خردسال توسط مادرش در داخل فرودگاه بین‌المللی کارولینای شمالی حادثه‌ای تلخ را رقم زد.

سقوط مرگبار کودک از پله‌برقی فرودگاهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه دلخراش مرگ یک کودک آمریکایی را در فرودگاه بین‌المللی کارولینای شمالی به تصویر می‌کشد. "جایدن کووارت" ۳ ساله که به همراه برادر و خواهرش روی پله‌برقی سالن فرودگاه در حال بازی بود بر اثر گیر کردن پیراهنش در پله‌برقی و سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد.

در این حادثه تلخ این کودک از ارتفاع ۶ متری به پایین سقوط کرد. یکی از شاهدان عینی تلاش کرد تا با رساندن خود به کودک، جان او را نجات دهد، اما موفق به این کار نشد. بنا به گفته یکی از پرسنل فرودگاه این کودک از ناحیه سر دچار آسیب شده بود. بنا به گفته مأموران پلیس این کودک که غرق خون شده بود بلافاصله به بیمارستان آتریوم منتقل شد اما سه روز بعد جانش را از دست داد.

پس از این حادثه "جیتِریا لایتنر"، مادر این کودک با اتهام سهل‌انگاری در مراقبت از فرزندش روبه‌رو شد. این زن مدعی شد در هنگام وقوع حادثه در نزدیکی پله‌برقی مشغول آماده کردن ماشین خود برای رساندن خانواده‌اش به خانه بوده است. اما در تصاویر ضبط شده مشخص شد که این سه کودک به مدت بیش از یک ساعت بدون حضور مادرشان در حال بازی کردن بودند. بنا به گفته پلیس این زن با وجود آگاهی از خطر احتمالی آسیب فیزیکی برای فرزندانش اما اقدام به رها کردن آنها در سالن فرودگاه کرد.

دادگاه رسیدگی به پرونده این مادر جوان قرار است به زودی برگزار شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!