سبک میزبانی عراقی‌ها در اربعین برای نیمه‌شعبان فرهنگ‌سازی شود


سبک میزبانی عراقی‌ها در اربعین برای نیمه‌شعبان فرهنگ‌سازی شود

عالی‌پور با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم فرهنگ میزبانی عراقی در ایام نیمه شعبان در قم به صورت مردمی ترویج شود، گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی باید در شان زائران شهر کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) و مطابق با فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) باشد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم ویژه نیمه شعبان ۹۹ با حضور معاون خدمات زائرین استاندار، فرماندار، معاونین مسجد مقدس جمکران و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

بنابر این گزارش، «یونس عالی پور» در این نشست با اشاره به اینکه استاندار قم بر آسیب شناسی فعالیت دستگاه های استان در ایام نیمه شعبان سال های قبل تاکید دارند، ابراز کرد: با بررسی و ارزیابی گزارش عملکرد دستگاه ها نقاط ضعف و قوت عملکردشان مشخص شده که همین امر موجب خواهد شد تا آسیب ها را در مراسم نیمه شعبان پیش رو به حداقل برسانیم.

معاون استاندار قم مشکلات بودجه با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم فرهنگ میزبانی عراقی در ایام نیمه شعبان در قم به صورت مردمی ترویج شود، گفت: تمام فعالیت های فرهنگی و خدماتی باید در شان زائران شهر کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) و مطابق با فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) صورت گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال جشن نیمه شعبان ثبت ملی شده و استاندار قم نیز نامه نگاری با مسئولان ارشد دولت انجام دادند تا برای برگزاری این جشن بزرگ بودجه های ملی در نظر گرفته شود. هر دستگاهی نیز باید پیگیر جذب بودجه از وزارتخانه خود باشد تا بتوانیم میزبان خوبی برای خیل زائران نیمه شعبان قم باشیم.

در ادامه این نشست گزارش دبیرخانه ستاد از نقاط ضعف و قوت مراسم سال گذشته قرائت شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟