تبلیغ رایگان مشاور آشنای رئیس‌جمهور برای شبکه سعودی!


تبلیغ رایگان مشاور آشنای رئیس‌جمهور برای شبکه سعودی!

در شرایطی که کشور با انواع مسائل فرهنگی مواجه است، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور برای رسیدگی به یک برنامه سرگرم‌کننده ورزشی به سخنگوی قوه قضائیه نامه نوشت!

به گزارش مشرق، حسام‌الدین آشنا که قبلا برای توقف برخی از برنامه‌های آگاهی‌بخش صداوسیما، ازجمله «گاندو» تلاش کرده بود و مدتی فعالیت خود را به مطلب‌پراکنی علیه این برنامه اختصاص داده بود، ناگهان نگران برنامه «۹۰» و مجری آن شد.


مشاور رئیس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خواستار بررسی مجدد موضوع عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد.

بیشتر بخوانید:

آیا وسوسه شبکه سعودی پشت پرده تحریم صداوسیماست؟


نکته جالب این است که آشنا در این نامه، با اشاره به برنامه ورزشی یک شبکه ضدایرانی وابسته به رژیم سعودی از احتمال جذب مخاطب گسترده توسط این شبکه گفته و به نوعی به تبلیغ برنامه این شبکه پرداخته است. نامه مشاور رئیس‌جمهور بلافاصله توسط این شبکه سعودی و سایر رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور بازنشر شد و مورد توجه قرار گرفت. احتمالاً مدیران این شبکه فارسی‌زبان می‌توانند با ضمیمه کردن نامه آقای آشنا از اربابان سعودی خود دستمزد بیشتری مطالبه کنند!


گفتنی است، مزدک میرزایی، مجری برنامه‌ای که مشاور رئیس‌جمهور، دلواپس پربیننده شدن آن شده، به خاطر اصرار یکی از نزدیکانش ترک وطن کرده و به شبکه وابسته به رژیم ضدایرانی و تجزیه‌طلب آل‌سعود پیوسته است. برخی اخبار حاکی است که میرزایی به دلیل اجرایی سرد و ضعیف، نتوانسته رضایت اولیه دست‌اندرکاران این شبکه را جلب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج