جزئیات مالی پیشنهاد میلان برای جذب زلاتان ابراهیموویچ؛ ناپولی و بولونیا هم مهاجم سوئدی را می‌خواهند


جزئیات مالی پیشنهاد میلان برای جذب زلاتان ابراهیموویچ؛ ناپولی و بولونیا هم مهاجم سوئدی را می‌خواهند

میلان به طور جدی پیشنهاد خود را برای جذب زلاتان ارائه داده است.

طرفداری - پس از حضور در فوتبال فرانسه، انگلیس و امریکا، شایعات زیادی در مورد بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به سری آ شنیده می شود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، چندین باشگاه ایتالیایی به جذب زلاتان علاقه دارند. از جمله آنها، میلان پیشنهادی به زلاتان ارائه داده که در آن قرار است برای نیم فصل دوم فصل جاری، 3 میلیون یورو و برای فصل بعدی، 6 میلیون یورو دستمزد بدهد اما مهاجم سوئدی دستمزد بیشتری می خواهد و مخصوصا خواهان این است که 18 ماه حضور و دستمزدش قطعی و تضمین شده باشد زیرا میلان می خواهد دستمزد فصل آینده بر اساس پاداش ها باشد و طبق عملی شدن شرایط خاص فعال شود؛ به احتمال فراوان راهیابی به لیگ قهرمانان.

ناپولی هم مذاکراتی برای جذب زلاتان داشته و بنابراین همچنان در صف مشتریان حضور دارد. همچنین بولونیا هم به طور خاص روی رابطه خوب زلاتان با میهایلوویچ حساب می کند اما هنوز پیشنهاد مالی ارائه نکرده است.

به میلان برگردیم؛ مذاکرات برای جذب زلاتان، تا حدی به قرارداد بوناونتورا هم بستگی دارد. هافبک میلان آخرین سال قراردادش را سپری می کند و می تواند از ژانویه با تیم دیگری برای پایان فصل توافق کند؛ این در حالی است که هنوز پیشنهادی از میلان برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است. مدیر برنامه بوناونتورا نیز مینو رایولا است. باید دید چنین شرایطی، چه اثری بر مذاکرات رایولا و میلان برای زلاتان خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی