اتهامات جدید نتانیاهو: پای سپاه در بغداد در میان است


اتهامات جدید نتانیاهو: پای سپاه در بغداد در میان است

شفقنا- بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی مدعی شد که «سپاه در حوادث اخیر بغداد نقش داشته است». به گزارش شفقنا به نقل از السومریه، نتانیاهو روز یکشنبه 17 آذر در آغاز نشست دولت خود در قدس اشغالی به اعتراض های آخر هفته در بغداد و نقش سپاه اشاره کرده است. نتانیاهو مدعی شده است که «سپاه ایران […]

اتهامات جدید نتانیاهو: پای سپاه در بغداد در میان است

شفقنا- بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی مدعی شد که «سپاه در حوادث اخیر بغداد نقش داشته است».

به گزارش شفقنا به نقل از السومریه، نتانیاهو روز یکشنبه ۱۷ آذر در آغاز نشست دولت خود در قدس اشغالی به اعتراض های آخر هفته در بغداد و نقش سپاه اشاره کرده است.

نتانیاهو مدعی شده است که «سپاه ایران دستوردهنده کشتار تظاهرکنندگان عراقی در جریان اعتراض‌های آخر هفته در منطقه السنک در بغداد پایتخت عراق بوده است».

وی گفته است: «در این حمام خون در بغداد بیش از ۲۰ تظاهرکننده بی‌گناه عراقی کشته شدند».
نتانیاهو که این روزها سخت تحت فشار پرونده های فساد مالی است، افزود: «نشانه‌هایی در دست است که این کشتار به دست شبه‌نظامیان شیعی عراقی و با دستور مستقیم سپاه پاسداران انجام شد».
پیش از این خبرگزاری ها گزارش دادند؛ دادستان کل رژیم صهیونیستی قصد دارد وکیل نخست وزیر این رژیم را به پولشویی در خرید زیردریایی از شرکت آلمانی تیسن کروپ متهم کند.
نتانیاهو که همواره برای ضربه زدن به ایران تلاش کرده است، ادامه داد: «در برابر این جنایت‌گری‌ها، باید فشار بر ایران را تشدید کرد».
به گزارش خبرگزاری‌ها، در جریان حمله افراد مسلح به تظاهرکنندگان عراقی در روز ۱۵ آذر دست‌کم ۲۵ تن کشته و بیش از ۱۳۰ تن زخمی شدند.
در هیمن حال قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل حق عراق روز یکشنبه به امارات و عربستان هشدار داد که به خاطر دست داشتن در کشتار مردم این کشور و دخالتهای‌شان بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

متن اصلی خبر را در اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...