تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی است


تیراندازی در فلوریدا یک حمله تروریستی است

رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی ترامپ تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا را یک حمله تروریستی خواند

به گزارش اسپوتنیک، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی ایالات متحده، معتقد است که تیراندازی در یک پایگاه نظامی در فلوریدا توسط یک سرباز آموزش دیده سعودی در آمریکا یک حمله تروریستی است.

اوبراین به فاکس نیوز گفت: ما نمی دانیم که آیا او به تنهایی عمل کرده است یا خیر، FBI در حال تحقیق است. آنها در حال بازجویی و بازپرسی از سایر دانشجویان نظامی عربستان سعودی هستند. به نظر من این یک حمله تروریستی است.

در عین حال، وی اظهار داشت که نمی خواهد قبل از اتمام تحقیقات نتیجه نهایی بگیرد. همچنین به گفته وی، مشخص نیست که این تیرانداز با گروه تروریستی ارتباط داشته است یا خیر.

روز جمعه چهار نفر از جمله تیرانداز در پایگاه نظامی فلوریدا جان باختند و هشت نفر نیز زخمی شدند. مهاجم یک سرباز اهل عربستان سعودی محمد سعید الشمرانی بود که در یک پایگاه نظامی آموزش دیده بود. مقامات ایالات متحده در حال تحقیق هستند و هنوز مشخص نیست که این حمله تروریستی بوده است.

با این حال، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اندکی قبل از حمله، الشمرانی برای سایر سربازان این کشور مهمانی برگزار کرده بود، که در آن در حال فیلمبرداری تعداد زیادی از قربانیان را نشان داده است.

همچنین، یکی از همرزمان الشمرانی ادعا کرد که از تیراندازی فیلمبرداری کرده است و دو سرباز سعودی دیگر او را از ماشین تماشا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن