مدیرعامل پرسپولیس : بر سر یک مهاجم با کالدرون به توافق رسیدیم


مدیرعامل پرسپولیسی ها درباره وجود اختلاف در هیات مدیره این تیم می گوید هر جایی که تصمیم گیری ها جمعی انجام می شود قطعا اختلاف سلیقه و اختلاف نظر هم وجود دارد. نوشته مدیرعامل پرسپولیس : بر سر یک مهاجم با کالدرون به توافق رسیدیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدیرعامل پرسپولیس : بر سر یک مهاجم با کالدرون به توافق رسیدیم

تایید اختلاف نظر در هیات مدیره پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۷
مدیرعامل پرسپولیس : بر سر یک مهاجم با کالدرون به توافق رسیدیم

مدیرعامل پرسپولیسی ها درباره وجود اختلاف در هیات مدیره این تیم می گوید هر جایی که تصمیم گیری ها جمعی انجام می شود قطعا اختلاف سلیقه و اختلاف نظر هم وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسن انصاری فرد درباره دلیل انتخاب خارجی برای پرسپولیس گفت:

در انتخاب سرمربی حساب کار تیم های استقلال و پرسپولیس از سایر تیم ها جداست. در این دو تیم باید یک سرمربی (ایرانی یا خارجی) روی کار بیاید که سطح او از سطح بازیکنان حاضر در تیم بالاتر باشد. چون بسیاری از بازیکنان ما ملی پوش هستند و بازیکنانی سطح بالا محسوب می شوند به همین دلیل باید یک مربی روی کار بیاید که بتواند دانش فنی بازیکنان ما را بالاتر از این که هست ببرد. بنابراین بازیکنان ما هم تحت هدایت مربیان بزرگتر از خود می توانند موفق شوند.

محمدحسن انصاری فرد درباره پرداخت های باشگاه به بازیکنان خارجی گفت:

خدا را شکر تا الان مبلغ خوبی پرداخت کرده‌ایم. مبلغ ۲۵۲ هزار دلار برای جونیور را پرداخت کردیم. اکنون به دنبال این هستیم تا بتوانیم پول بازیکنانی نظیر بشار رسن و رادوشوویچ را هم جور کنیم. آنها یک طلب از قبل و یک طلب هم از این فصل دارند.

مدیرعامل سرخپوشان درباره جذب بازیکنان جدید گفت:

درباره یکی دو بازیکن با آقای کالدرون صحبت کردیم و روی یکی از آنها نظرمان قطعی بود. به غیر از او با یک بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم. زمانی که با او به توافقات اولیه دست پیدا کردیم وی را به سرمربی تیم معرفی می کنیم تا او نظر نهایی را درباره جذب بازیکن مورد نظرمان بدهد. اگر ایشان را تایید کردند به عضویت تیم درمی آید اگر کالدرون تایید نکرد که می رویم به سراغ گزینه های دیگر.

محمدحسن انصاری فرد در مورد صحبت هایی که درباره اختلاف نظر اعضای هیات مدیره پرسپولیس به گوش می رسد گفت:

هر جایی که تصمیم ها به صورت جمعی گرفته می شود اختلاف نظر و اختلاف سلیقه وجود دارد. این یک موضوع کاملا طبیعی است اما این را باید بدانیم که تیم ما پرسپولیس است و باید آرامش داشته باشد و اختلافات به بیرون درز پیدا نکند. اگر بتوانیم پرسپولیس را در آرامش نگه داریم، تیمی که ویترین باشگاه است کاملا خودش را نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها