بازی Halo: The Master Chief Collection بر روی استیم بیش از 2 میلیون فروش داشته است


بازی Halo: The Master Chief Collection بر روی استیم بیش از 2 میلیون فروش داشته است

بنابر چارت اطلاعات استیم، بازی Halo: The Master Chief Collection توانسته از مرز فروش یک میلیون نسخه عبور کند و این کار را تنها در چند روز بعد از عرضه انجام داده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. البته قبل از هر چیزی باید ذکر کنیم که این عدد شامل پیش‌خرید بازی نیز می‌شود، ولی با این وجود این عدد بسیار زیاد است. 4 روز پیش بود که بازی Halo:...

بنابر چارت اطلاعات استیم، بازی Halo: The Master Chief Collection توانسته از مرز فروش یک میلیون نسخه عبور کند و این کار را تنها در چند روز بعد از عرضه انجام داده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

البته قبل از هر چیزی باید ذکر کنیم که این عدد شامل پیش‌خرید بازی نیز می‌شود، ولی با این وجود این عدد بسیار زیاد است. 4 روز پیش بود که بازی Halo: The Master Chief Collection توانست به بالاترین تعداد بازیکن خود، یعنی 161 هزار نسخه، برسد. هم‌اکنون این عدد به 54 هزار نسخه کاهش یافته و میانگین امتیاز 92 را به بازی داده‌اند. در توسعه این کالکشن استودیوهای Splash Damage و Ruffian به 343 Industries کمک کرده‌اند تا بازی را به خوبی بر روی پی‌سی منتشر کنند.

جدا از این نسخه جدید سری Halo یعنی بازی Halo Infinite سال گذشته در E3 معرفش شد که قرار است برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و ایکس‌باکس اسکارلت منتشر شود. البته به استودیو در سال گذشته شاهد تغییرات زیادی شده و کارگردان هنری بازی، تیم لانگو، تیم توسعه جدا شده است. بعد از آن مری السون به عنوان تهیه کننده ارشد بخش داستانی ترفیع یافت. بعد از دو ماه بود که خود السون نیز هم از استودیو جدا شد و به همین خاطر کمی نگرانی در مورد روند توسعه بازی وجود دارد.

بازی Halo: The Master Chief Collection بر روی استیم بیش از 2 میلیون فروش داشته استبازی Halo: The Master Chief Collection بر روی استیم بیش از 2 میلیون فروش داشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403