مزایای طرح ساماندهی دست‌فروشان باید برای افراد جامعه تبیین شود


مزایای طرح ساماندهی دست‌فروشان باید برای افراد جامعه تبیین شود

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مزایای طرح ساماندهی دست‌فروشان باید برای افراد جامعه کاملا تبیین شود، گفت: اگر دست‌فروشان متقاعد شوند که اجرای این طرح در خیلی جهات به نفعشان است خودشان پای کار خواهند آمد.

سردار آزادی در نشست بررسی ساماندهی دست فروشان و ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور استاندار کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان با اصل کار موافق هستیم ولی باید کاملا با برنامه ریزی عمل شود.

وی افزود: نقاط ضعف و قوت در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان باید احصا و با برنامه‌ریزی کاملا کارشناسی شده در فرصت کاملا مناسبی نسبت به عملیاتی کردن این طرح اقدام شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان، بیان کرد: معتقدیم با توجه به پیشرو بودن انتخابات مجلس یازدهم الان زمان مناسبی برای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان نیست.

آزادی با بیان اینکه در زمینه تبلیغات و انجام کارهای فرهنگی برای آماده سازی افکار عمومی و همچنین قانع کردن فعالین این حوزه هنوز نیاز به کار داریم، گفت: اقدامات رسانه‌ای بیشتری باید در این راستا انجام شود تا مردم دراجرای این طرح پای کار بیایند.

وی عنوان کرد: اینکه 80 درصد از دست‌فروشان موافق اجرای طرح ساماندهی هستند نقطه قوتی است، اما قبل از هر اقدامی باید تمام زیرساخت‌ها را فراهم سازیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مزایای طرح ساماندهی دست‌فروشان باید برای افراد جامعه کاملا تبیین شود، ذکر کرد: اگر دست‌فروشان متقاعد شوند که اجرای این طرح در خیلی جهات به نفعشان است خودشان پای کار خواهند آمد.

آزادی تصریح کرد: زیرساخت‌ها لازم به ویژه عملیات‌های روانی در این راستا باید انجام شود، نیروی انتظامی هم البته نه الان بلکه بعد از انتخابات در فرآیند اجرای این طرح در کنار سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده می‌کنند که نمونه آن را در آغتشاشات اخیر که به بهانه گران شدن قیمت بنزین صورت گرفت شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: البته این آغتشاشات برای انتخابات برنامه‌ریزی شده بود، اما گران شدن بنزین فرصت دیگری را به دست معاندین و دشمنان نظام داد تا عرض اندام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا