عکس ؛ اتفاق عجیب برای تیم ملی امید ایران !


عکس ؛ اتفاق عجیب برای تیم ملی امید ایران !

تیم امید در روزهای آتی آخرین اردوی آماده سازی خود را برای حضور شایسته در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو در قطر برگزار خواهد کرد. نوشته عکس ؛ اتفاق عجیب برای تیم ملی امید ایران ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اتفاق عجیب برای تیم ملی امید ایران !

محرومیت در انتظار ملی‌پوشان تیم ملی امید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۱
عکس ؛ اتفاق عجیب برای تیم ملی امید ایران !

تیم امید در روزهای آتی آخرین اردوی آماده سازی خود را برای حضور شایسته در بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قطر برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی تیم ها از هم اکنون به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند از آنجایی که در روزهای آتی بازی های لیگ برتر و هم چنین جام حذفی در جریان خواهد بود بازیکنان خود را برای اردوی قطر آزاد نخواهند کرد، اما به هنگام اعزام تیم به تایلند محل برگزاری بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اجازه خواهند داد که بازیکنان تیم امید را همراهی کنند. این موضوع ناراحتی حمید استیلی را به همراه داشته است. سرمربی تیم ملی امید به لزوم حضور بازیکنان در اردوی تیم امید در قطر تاکید دارد، به این دلیل که این اردو آخرین اردوی آماده سازی تیم امید خواهد بود. به خصوص که حمید استیلی به این نتیجه رسیده برخی از بازیکنان هنوز مشکل آمادگی جسمانی دارند و باید در قطر از نظر بدنی به روی آنها کار شود.

اما این بار فدراسیون فوتبال برای کمک به تیم امید بر آن است قانون را اجراء کند. در صورتی که در اردوی پیش رو باشگاهی به تیم ملی امید بازیکن ندهد بلافاصله ماده ۸۳ آیین نامه انضباطی در مورد آن باشگاه اجراء خواهد شد. سه جلسه محرومیت برای بازیکن و ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی برای باشگاه جریمه ای است که برای بازیکن و باشگاه در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال پیش بینی شده است.

به تازگی فدراسیون فوتبال امارات هم محرومیت مشابهی را برای بازیکنانی که در اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان این کشور برای بازی دوستانه با مالزی غیبت کرده بودند در نظر گرفت. البته جریمه نقدی در نظر گرفته برای باشگاه ۵۰ هزار درهم بود. در نهایت تیم ملی جوانان این کشور در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران حذف شد و شانس حضور در بازی های جام ملت ها و صعود به جام جهانی را از دست داد.

تیم امید در بازی های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند با تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است.

عکس ؛ اتفاق عجیب برای تیم ملی امید ایران !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا