سرمربی تیم فوتبال رایکا : جز مالکیت ، همه‌چیز بر عهده من محول شد


سرمربی تیم فوتبال رایکا : جز مالکیت ، همه‌چیز بر عهده من محول شد

سرمربی تیم فوتبال رایکا معتقد است اگر مشکلات مالی این تیم حل شود آن‌ها می‌توانند حرف‌های زیادی بری گفتن داشته باشند. نوشته سرمربی تیم فوتبال رایکا : جز مالکیت ، همه‌چیز بر عهده من محول شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی تیم فوتبال رایکا : جز مالکیت ، همه‌چیز بر عهده من محول شد

هادی شکوری : با رفع مشکلات مالی برای همه تیم‌ها دردسرساز می‌شویم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۸
سرمربی تیم فوتبال رایکا : جز مالکیت ، همه‌چیز بر عهده من محول شد

سرمربی تیم فوتبال رایکا معتقد است اگر مشکلات مالی این تیم حل شود آن‌ها می‌توانند حرف‌های زیادی بری گفتن داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال رایکا بابل پس از گرفتن ۸ امتیاز از ۴ دیداری که با ورود هادی شکوری به دست آورده بود، روز گذشته در بازی خانگی در مقابل ملوان تن به شکست یک بر صفر داد تا با توجه پیروزی‌های تیم‌های پایین جدولی تا رده پانزدهم سقوط کند.

در همین ارتباط با هادی شکوری سرمربی این تیم در خصوص شرایط رایکا و وظایفی که علاوه بر بخش فنی بر عهده او محول شده است گفتگو کردیم.

وی در ابتدا درباره راهکارش برای بیرون رفتن رایکا دربازی‌های اخیر گفت:

«خب ابتدا در این زمان کم باید تیم را ازلحاظ روحی و روانی احیا می‌کردیم. بچه‌ها به هر دلیلی مدت‌ها بود که تمرین تاکتیکی نکرده بودند و ما سعی کردیم در این مدت با تمرینات جدید روحیه تیم را بالا ببریم.»

وی درباره سمتش در این باشگاه علاوه بر پُست سرمربیگری این تیم هم اظهار داشت:

«من به‌طور شفاف خدمت شما بگویم که از طرف استاندار مازندران و معاون سیاسی استان به‌غیراز مالکیت باشگاه تمامی امور بر عهده من محول شده است و من هم در این راه از آقای پرهیزکار کمک گرفتم تا ایشان در امر مدیریتی به ما کمک کند. به دنبال این هستیم تا با یک اسپانسری که برای یک‌فصل کنار ما باشد توافق کنیم تا مشکلات مالی را به حداقل برسانیم. البته اسپانسروجود دارد، اما ما قصد داریم با یک اسپانسر قوی کارکنیم که دست ما را در میانه راه خالی نگذارد.»

هادی شکوری در ارتباط با مصاحبه سرپرست تیم مبنی بر اینکه خرج تمام تیم را فعلاً از جیب او داده می‌شود تصریح کرد:

«بحث خرج کردن من نیست، شما فکر می‌کنید بچه‌های ما لّنگ چقدر پول می‌شوند؟ در بعضی‌اوقات وقتی می‌بینم بازیکنم پول رفتن به مرخصی را ندارد خب احساس مسئولیت می‌کنم و با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کار آن‌ها را راه می‌اندازم. البته من خودم دلم نمی‌خواست این موضوع علنی شود ولی به‌هرحال آقای محمودی به بنده لطف دارند و از سر دلسوزی این موضوع را مطرح کردند.»

شکوری همچنین درباره وضعیت زمین شهدای هفت‌تیر بابل اضافه کرد:

«با تغییر مدیریت و ورود آقای لطیفی و خانم عرب یک سری قول‌هایی به ما داده است که انشاء الله وضعیت زمین را به‌صورت قابل قبولی دربیاورند ضمن اینکه از کمک‌های استاندار محترم آقای حسن نژاد هم می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند.»

مدافع سابق باشگاه‌های استقلال و پاس همچنین ضمن تشکر از آقای صمدی بابت پخش مستقیم بازی‌های این تیم در شبکه استانی در خصوص آینده رایکا تصریح کرد:

«باور کنید این بچه‌ها ازلحاظ فوتبالی بسیارخوبند و شما مطمئن باشید اگر مشکلات مالی ما حل شود می‌توانیم برای هر تیمی دردسرساز شویم.»

سرمربی جوان تیم رایکا در پایان گفت:

«از اینکه مالکان باشگاه به من اعتماد کرده‌اند بسیار خوشحالم و می‌دانم که آن‌ها دورادور حواسشان به تیم است و من امیدوارم با حمایت این تماشاگران پرشور روزهای خوبی را برای بابلی‌ها رقم بزنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...