زرینچه سرمربی موقت استقلال در بازی با پیکان؟


با توجه به بازی فردای استقلال مقابل پیکان مشخص نیست زرینچه امشب برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی می‌رود یا اینکه در ایران می‌ماند تا در صورت غیبت استراماچونی در بازی فردا روی نیمکت بنشیند؟

تمرین امروز تیم استقلال زیر نظر جواد زرینچه برگزار شد و قرار است هیات مدیره این باشگاه؛ امشب هم با موضوع عدم حضور استراماچونی در تمرین، جلسه بگذارد و جوانب را بررسی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تمرین تیم استقلال عصر امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی آغاز شد که آندره‌آ استراماچونی، سرمربی و عمر دانسی، مارکو کاسر و لتو سباستین؛ از اعضای کادرفنی تیم استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان غایب بودند. این در حالی است که استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان نیز حاضر نشد و روز گذشته نیز به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرین با لباس شخصی حضور یافته بود.

به دلیل عدم حضور هیچ یک از مربیان ایتالیایی استقلال، امور فنی تمرین امروز به جواد زرینجه (مدیر تیم) و بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) سپرده شده بود. همچنین با توجه به بازی فردای استقلال مقابل پیکان مشخص نیست زرینچه امشب برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی می‌رود یا اینکه در ایران می‌ماند تا در صورت غیبت استراماچونی در بازی فردا روی نیمکت بنشیند؟

زرینچه سرمربی موقت استقلال در بازی با پیکان؟

در عین حال باشگاه استقلال اعلام کرده با دریافت گزارش از مسئولان تیم، هیات مدیره استقلال امشب موضوع را بررسی کند اما انتشار موضوع درخواست تازه استراماچونی مبنی بر کاهش مدت قرارداد دوساله اش به یک سال، روند ماجرا را وارد فاز تازه ای کرده است و مدیران استقلال در مخمصه بدی گرفتار شده اند.

در این میان برخی مدیران استقلال به شدت در تلاش هستند تا استراماچونی را برای نشستن روی نیمکت این تیم در بازی فردا قانع و راضی کنند و پس از بازی در محیطی دوستانه به درخواست او پاسخ دهند. درخواستی که جوابش نمی تواند مثبت باشد و شاید به افزایش دستمزد این مرد ایتالیایی منجر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس