ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی، نیاز اصلی بانوان فسایی است


ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی، نیاز اصلی بانوان فسایی است

شیراز-ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: یکی از نیازهای اصلی شهروندان فسایی و به ویژه بانوان این شهرستان، ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی است و انجام این مهم تاثیر بسزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت آنان دارد.

حسین آرگیو، یکشنبه در نشستی با کتابداران و اصحاب رسانه شهرستان فسا اظهار داشت: انتظار این است که با توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی، به نیازهای اقشار مختلف جامعه برای برخورداری از روحیه‌ای بانشاط و شاداب‌تر، پاسخ مناسب داده شود.

وی، همچنین ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: الفت گرفتن کودکان و نوجوانان با کتاب، آنها را به سمت یادگیری و کسب مهارت‌های زندگی سوق می‌دهد و باعث می‌شود که جامعه در مسیر تکامل، رشد و پیشرفت قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان فسا ادامه داد: با ایجاد کتابخانه‌های تخصصی کودکان و نوجوانان که توام با آموزش باشد، می‌توانیم به هدف مطلوب خود که همانا ارتقای سطح فرهنگ عمومی و شهروندی است دست یابیم و در صورت تحقق این امر، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تبعات منفی ناشی از این آسیب‌ها خواهیم بود.
آرگیو اضافه کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌های شهرستان فسا، برخورداری از نیروی انسانی توانمند، اهل علم، پژوهش و تحقیق است و وجود ۱۰ واحد دانشگاهی و هفت واحد حوزه علمیه در این شهرستان، موید این موضوع است.

او گفت: امنیت، رفاه، آرامش و آسایش، مرهون هم افزایی و تدابیری است که با محوریت فرمانداری در این شهرستان محقق می‌شود و انتظار می‌رود که این اقدامات، منجر به رشد و توسعه پایدار شود.
وی اظهار داشت: مردم با هر گونه دیدگاه و بینشی می‌توانند با فرمانداری در ارتباط باشند و مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کنند.
فرماندار ویژه فسا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رسانه‌ها در ابعاد محلی، ملی و بین المللی، تاثیر شگرفی بر رفتار سیاسی و اجتماعی افراد دارند و می‌توانند در فرآیند رشد، توسعه، آرامش، آگاهی بخشی و شکل دادن به هویت بشری نقشی محوری ایفا کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری