ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی، نیاز اصلی بانوان فسایی است


ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی، نیاز اصلی بانوان فسایی است

شیراز-ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: یکی از نیازهای اصلی شهروندان فسایی و به ویژه بانوان این شهرستان، ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی است و انجام این مهم تاثیر بسزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت آنان دارد.

حسین آرگیو، یکشنبه در نشستی با کتابداران و اصحاب رسانه شهرستان فسا اظهار داشت: انتظار این است که با توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی، به نیازهای اقشار مختلف جامعه برای برخورداری از روحیه‌ای بانشاط و شاداب‌تر، پاسخ مناسب داده شود.

وی، همچنین ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: الفت گرفتن کودکان و نوجوانان با کتاب، آنها را به سمت یادگیری و کسب مهارت‌های زندگی سوق می‌دهد و باعث می‌شود که جامعه در مسیر تکامل، رشد و پیشرفت قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان فسا ادامه داد: با ایجاد کتابخانه‌های تخصصی کودکان و نوجوانان که توام با آموزش باشد، می‌توانیم به هدف مطلوب خود که همانا ارتقای سطح فرهنگ عمومی و شهروندی است دست یابیم و در صورت تحقق این امر، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تبعات منفی ناشی از این آسیب‌ها خواهیم بود.
آرگیو اضافه کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌های شهرستان فسا، برخورداری از نیروی انسانی توانمند، اهل علم، پژوهش و تحقیق است و وجود ۱۰ واحد دانشگاهی و هفت واحد حوزه علمیه در این شهرستان، موید این موضوع است.

او گفت: امنیت، رفاه، آرامش و آسایش، مرهون هم افزایی و تدابیری است که با محوریت فرمانداری در این شهرستان محقق می‌شود و انتظار می‌رود که این اقدامات، منجر به رشد و توسعه پایدار شود.
وی اظهار داشت: مردم با هر گونه دیدگاه و بینشی می‌توانند با فرمانداری در ارتباط باشند و مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کنند.
فرماندار ویژه فسا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رسانه‌ها در ابعاد محلی، ملی و بین المللی، تاثیر شگرفی بر رفتار سیاسی و اجتماعی افراد دارند و می‌توانند در فرآیند رشد، توسعه، آرامش، آگاهی بخشی و شکل دادن به هویت بشری نقشی محوری ایفا کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا