عکس ؛ آمار فوق العاده گلر بارسا در پاس گل !


عکس ؛ آمار فوق العاده گلر بارسا در پاس گل !

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا، با ارسال پاس گل در بازی دیشب برای آنتوان گریزمان، تعداد پاس گل های خود در فصل جدید را به عدد 2 رساند. نوشته عکس ؛ آمار فوق العاده گلر بارسا در پاس گل ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ آمار فوق العاده گلر بارسا در پاس گل !

تراشتگن بهتر از هازارد در ارسال پاس گل!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۰
عکس ؛ آمار فوق العاده گلر بارسا در پاس گل !

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا، با ارسال پاس گل در بازی دیشب برای آنتوان گریزمان، تعداد پاس گل های خود در فصل جدید را به عدد ۲ رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا دیشب با نتیجه پر گل ۵-۲ مقابل مایورکا به پیروزی رسید و به صدر جدول صعود کرد. گل اول بارسا در بازی دیشب در دقیقه ۷ و توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسید. نکته جالب درباره این گل اما به پاس فوق العاده تراشتگن به گریزمان باز می گردد.

بعد از ارسال کرنر توسط بازیکنان مایورکا، تراشتگن به خوبی توپ را مهار کرد و بلافاصله هم تیمی خود را در یک فضای خالی مشاهده کرد و با ارسال یک پاس دقیق و فوق العاده زمینه ساز گل اول تیمش شد. این اما اولین پاس گل دروازه بان آلمانی نبود؛ او پیش از این در دیدار برابر ختافه نیز این کار را انجام داده بود و برای لوئیس سوارز یک پاس گل فوق العاده ارسال کرده بود.

تراشتگن حالا موفق شده آمار دو پاس گل در رقابت های فصل جدید لالیگا را به ثبت برساند. این در حالی است که ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در این فصل تنها یک پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده است. هر چند که هازارد مدت زمان زیادی از این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده اما با این وجود این آمار در نوع خود عجیب و قابل تامل به نظر می رسد.

عکس ؛ آمار فوق العاده گلر بارسا در پاس گل !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد