کاپیتان سرخپوشان: چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است


هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل سیتی می‌گوید حالا رسیدن به چهار رتبه اول جدول در دسترس یونایتد است و این تیم کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف گرفته. نوشته کاپیتان سرخپوشان: چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کاپیتان سرخپوشان: چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است

مگوایر: لیگ قهرمانان حالا در تیررس یونایتد است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۱
کاپیتان سرخپوشان: چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل سیتی می‌گوید حالا رسیدن به چهار رتبه اول جدول در دسترس یونایتد است و این تیم کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف گرفته.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، می‌گوید از این پیروزی احساس غرور می‌کند و حالا یونایتد به دنبال این است که کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف بگیرد چرا که رسیدن به چهار رتبه اول جدول لیگ برتر را برای خود قابل دسترس می‌داند.

مگوایر می‌گوید لیگ قهرمانان جایی است که یونایتد به آن تعلق دارد و پیروزی دیشب مقابل منچسترسیتی در خانه‌اش نشان داده که شیاطین سرخ می‌توانند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

کاپیتان منچستریونایتد در این باره گفت:

” چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است. ما باید به نتایج بازی‌هایمان فکر کنیم و سعی کنیم در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و مدام بهتر و بهتر شویم. ما هفته آینده یک بازی بزرگ دیگر مقابل اورتون داریم”.

مگوایر در ادامه گفت:

” ما باید به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم به خصوص حالا که دو بازی بزرگ مقابل تاتنهام و سیتی را پشت سر هم پیروز شده‌ایم. در این بازی در نیمه اول بچه‌ها عالی شروع کردند و چهار مهاجم ما واقعا ترسناک بودند. آنها وقتی اینطور سرحال باشند می‌توانند برای هر خط دفاعی مشکل‌ساز شوند”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا