عکس ؛ هدیه گران بهای مورینیو به ستاره جوان تاتنهام


عکس ؛ هدیه گران بهای مورینیو به ستاره جوان تاتنهام

در شب درخشش استثنایی سون هیونگ مین و گل بی‌نظیری که او به برنلی زد، مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی توپ را از سون گرفت و به هم‌تیمی‌ جوانش داد. نوشته عکس ؛ هدیه گران بهای مورینیو به ستاره جوان تاتنهام اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ هدیه گران بهای مورینیو به ستاره جوان تاتنهام

مورینیو توپ یادگاری را از دست سون گرفت و به پروت داد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۸
عکس ؛ هدیه گران بهای مورینیو به ستاره جوان تاتنهام

در شب درخشش استثنایی سون هیونگ مین و گل بی‌نظیری که او به برنلی زد، مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی توپ را از سون گرفت و به هم‌تیمی‌ جوانش داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جریان پیروزی ۵-۰ تاتنهام مقابل برنلی که دیشب در استادیوم خانگی این تیم اتفاق افتاد، سون هیونگ مین با یک حرکت انفرادی استثنایی گل بسیار زیبایی را وارد دروازه برنلی کرد تا به ستاره اصلی این بازی تبدیل شود، در پایان بازی اما اتفاق جالب دیگری هم در میدان افتاد. ژوزه مورینیو در حالی که سون بعد از سوت پایان بازی می‌رفت توپ را بردارد و گویی می‌خواست توپ را برای خود نگه دارد، توپ را از ستاره کره‌ای گرفت و در اختیار تروی پروت، ستاره جوان تاتنهام گذاشت که اولین بازی خود در لیگ برتر را با پیراهن این تیم را انجام می‌داد.

می‌توان حدس زد که سون بعد از درخشش استثنایی خود در این بازی و گل زیبایش قصد داشت توپ بازی را برای خود به عنوان یادگاری از این بازی نگه دارد ولی اینجا بود که مورینیو به سمت ستاره کره‌ای رفت، توپ را از او گرفت و در اختیار پروت گذاشت که اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام می‌داد.

پروت ۱۷ ساله امسال در لیگ جوانان یوفا برای تیم جوانان تاتنهام بازی‌های درخشانی انجام داده بود. او در پنج دقیقه پایانی بازی دیشب از سوی مورینیو وارد میدان شد تا اولین بازی خود را با پیراهن تیم بزرگسالان تاتنهام انجام دهد.

عکس ؛ هدیه گران بهای مورینیو به ستاره جوان تاتنهام

پروت که چندی پیش اولین بازی خود را برای تیم ملی کشورش ایرلند هم انجام داده بود، به جای دله آلی وارد میدان شد. مورینیو در پایان بازی درباره این اتفاق گفت:

” این اولین بازی یک جوان ۱۷ساله در لیگ برتر بود و خیلی خوب می‌شد که او بتواند توپ این بازی را یادگاری داشته باشد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز