تصمیم‌گیری در زمینه هدایت تیم شهرداری ارومیه به زودی اعلام می‌شود


تصمیم‌گیری در زمینه هدایت تیم شهرداری ارومیه به زودی اعلام می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه گفت: «مصطفی کارخانه» قطعا سرمربی تیم والیبال ما نخواهد بود و به زودی در مورد سرمربیگری تیم تصمیم‌گیری خواهد شد.

پیمان رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بیماری و نظر پزشک، ادامه همکاری با مصطفی کارخانه امکان‌پذیر نبوده و مجبور به قطع همکاری با وی شدیم.

وی اضافه کرد: به زودی در مورد معرفی انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری ارومیه تصمیم گیری خواهد شد که بعد از قطعی شدن آن به اطلاع طرفداران و رسانه‌ها خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هواداران نگران تیم نباشند افزود: تمام تلاش ما کسب نتایج شایسته و خوشحال کردن هواداران است و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

صبح امروز مصطفی کارخانه با عذرخواهی از هواداران والیبال ارومیه و مسوولان استان آذربایجان‌غربی از ادامه هدایت تیم شهرداری ارومیه به دلیل بیماری کناره‌گیری کرد.

وی کسالت جسمانی را علت اصلی کناره‌گیری خود اعلام کرده و گفته است: با صلاحدید پزشکان و تصمیم شخصی خودم از ادامه همکاری با تیم والیبال شهرداری ارومیه معذور خواهم بود.

وی با بیان اینکه امسال از نظر سلامتی جسمی سال بسیار بدی را سپری کردم، افزود : طی سه ماه اخیر سه بار عمل جراحی داشتم و آخرین عمل جراحی دلیل غیبت من در بازی مقابل نماینده مشهد بود.

سرمربی مستعفی تیم شهرداری ارومیه اظهار امیدواری کرده است این تیم با همراهی هواداران و جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم، روزهای بسیار خوبی را در لیگ امسال پیش رو داشته باشد.

کارخانه که یکی از سرشناس‌ترین مربیان والیبال کشور است خردادماه امسال به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه انتخاب شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!