داور میاندوآبی دربی آذربایجان را قضاوت می‌کند


داور میاندوآبی دربی آذربایجان را قضاوت می‌کند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: «محمدباقر پورباقر» داور فوتبال این شهرستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، رقابت 2 تیم همشهری تراکتور و ماشین‌سازی تبریز را به عنوان کمک داور اضافی اول قضاوت می‌کند.

امیر رضاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و تراکتور تبریز فردا /دوشنبه/ در ادامه بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: «پورباقر» تا ۲ سال پیش در لیگ دسته یک حضور داشت اما با گذراندن مراحل لازم، جواز قضاوت در لیگ برتر فوتبال را دریافت کرد و به عنوان داور وسط، کمک داور و یا کمک داور اضافی به قضاوت می‌پردازد.

وی اضافه کرد: «حمیدرضا کنعانی» دیگر داور شایسته این شهرستان نیز ۹ سال است که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کند و از افتخارهای بزرگ داوری فوتبال آذربایجان‌غربی و میاندوآب به شمار می‌رود.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: «محمد کنعانی» داور جوان و اهل این شهرستان نیز بازی بین تیم‌های فوتبال همای تبریز و دخانیات گیلان از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور را روز جمعه /۲۲ آذرماه/ در تبریز به عنوان کمک داور اول قضاوت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین «سیدحسن مقتدر» دیگر داور جوان میاندوآبی رقابت بین تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و شهرداری اردبیل از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور را در روز ۲۱ آذرماه در تبریز به عنوان کمک داور دوم قضاوت می‌کند.

«رضاپور» گفت: ۲ داور میاندوآبی دیگر نیز به نام های «دادعلی پورباقر» و «وحید خاور» هم‌اکنون در رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک کشور حضور دارند و در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

میاندوآب دارای ۱۰ تیم فوتبال در دسته یک، ۱۰ تیم در دسته ۲ شهرستانی، ۲ تیم در مسابقات استانی و ۱۵ تیم فوتسال است و ۲۰ داور از این شهرستان در امر قضاوت فوتسال و فوتبال در رقابت‌های استانی و کشوری فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟