کشف بیش از 44 میلیارد کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس


کشف بیش از 44 میلیارد کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

مرزداران استان بوشهر طی چند عملیات توانستند مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش بیش از 44 میلیارد ریال را کشف و ضبط نمایند.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد، فرمانده مرزبانی استان بوشهر در تشریح این خبر بیان کرد: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای مقابله جدی با کالای قاچاق نیروهای مرزبانی بوشهر در عملیات‌های منسجم در یک هفته اخیر توانستند مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو، پتو، پارچه، لوازم یدکی و بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: در جریان این عملیات ها تعداد ۴ فروند شناور و ۲ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.

سردار رضایی‌نژاد در پایان ضمن تقدیر از هوشیاری و اقتدار مرزداران خاطرنشان کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانان بر مأموریت‌های محوله از عوامل موفقیت در مأموریت‌ها بوده که توانسته با وارد عمل شدن به موقع، قاچاقچیان را زمین‌گیر کرده و سودجویان اقتصادی را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

بنا بر اعلام مرزبانی بوشهر، کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۴ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان