نخست وزیر انگلیس و درد سر‌های فرزندان پشت پرده


  پرسش درباره همه فرزندان بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در آستانه انتخابات، شخصیت اخلاقی و زندگی خصوصی او را به چالش کشید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما‏ از لندن، با نزدیک شدن به حساس‌ترین انتخابات دهه‌های اخیر انگلیس رهبران احزاب همه تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای جلب آرای مردم به کار می‌گیرند، اما در این میان گاهی در تله سوال‌های گرفتار می‌شوند که رویکرد واقعی و شخصیت حرفه‌ای و اخلاقی آنان به چالش کشیده می‌شود.

"بوریس جانسون" در مصاحبه با رادیو ال. بی. سی با پرسشی از جانب یک مخاطب درباره شمار فرزندانش به چالش کشیده شد و از بیان شمار واقعی آنان طفره رفت و نظر عده‌ای را که می‌گویند او اصلا علاقه ندارد درباره زندگی خصوصی اش صحبت کند، تقویت کرد.
بنا به نوشته رسانه‌ها در انگلیس "بوریس جانسون" از "مارینا ویلر" همسر سابقش چهار فرزند دارد، اما گفته شده از رابطه‌ای خارج از ازدواج یک دختر دیگر نیز دارد، اما برخی می‌گویند او فرزند ششمی هم خارج از ازدواج داراست.
نخست وزیر انگلیس هنگامیکه با این سوال که همه‌ی فرزندان او چند نفرند، مواجه شد ترجیح داد: با گفتن اینکه «به فرزندانم عشق می‌ورزم، اما آن‌ها موضوع این برنامه انتخاباتی نیستند» از روی پاسخ به این سوال گذر کرد.
"بوریس جانسون" همچنین از پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است ماه‌های آینده قدم نورسیده‌ای از "کری سیموندز" شریک جدید زندگی اش به فرزندانش اضافه شود؟ خود اری کرد و گفت: درباره چنین اموری صحبت نمی‌کند.
این در حالی است که "جانسون" در یکی از نوشته هایش در سال‌های گذشته فرزندان مادران مجرد را نامشروع، بد پروش یافته، جاهل و خشن توصیف و اضافه کرده بود: «ظالمانه و احمقانه» است که افراد متاهل خرج مادران مجرد را بدهند.
به نوشته رسانه‌ها در انگلیس "آنجلا رینر" نماینده مجلس عوام انگلیس که خود در سن ۱۶ سالگی مادری مجرد شد، اظهارات جانسون را درباره مادران مجرد «ریاکارانه و زشت» توصیف و آن را محکوم کرد.
وی افزود: از حمله به مادران مجردی که سخت کار می‌کنند تا کودکان خود را بزرگ کنند گرفته، تا طرفداری از آزار و اذیت جنسی در محل کار، رویکرد تحقیر آمیز جانسون را نسبت به زنان آشکار می‌کند و نشان می‌دهد او نه تنها شایستگی‌های لازم را برای احراز پست نخست وزیری ندارد بلکه لایق نمایندگی مجلس هم نیست.
شاید همین چالش‌ها موجب شد "بوریس جانسون" برخلاف رهبران سایر احزاب و برغم درخواست‌های مکرر، حاضر نشود در برنامه زنده گفتگو محور و چالشی "اندرو نیل" مجری مشهور تلویزیونی در انگلیس حضور یابد و درخواست کنندگان این برنامه گفتگو صداقت او را به چالش بکشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل