رسمی: بازی The Witcher Tales دنباله‌ای نخواهد داشت


رسمی: بازی The Witcher Tales دنباله‌ای نخواهد داشت

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) بازی The Witcher Tales یا به‌طور دقیق‌تر Thronebreaker: The Witcher Tales قرار نیست که دنباله‌ای دریافت کند. استودیوی سی‌دی پراجکت رد با اقتباس خود از رمان The Witcher 3 به موفقیت عظیمی دست پیدا کرد. شروع این موفقیت عظیم و شهرت استودیو با The Witcher 3: Wild Hunt بود که پس از آن اسپین‌آفی براساس یکی از...

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) بازی The Witcher Tales یا به‌طور دقیق‌تر Thronebreaker: The Witcher Tales قرار نیست که دنباله‌ای دریافت کند.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد با اقتباس خود از رمان The Witcher 3 به موفقیت عظیمی دست پیدا کرد. شروع این موفقیت عظیم و شهرت استودیو با The Witcher 3: Wild Hunt بود که پس از آن اسپین‌آفی براساس یکی از مینی‌گیم‌های آن یعنی GWENT به انتشار رسید و همچنین باید به سریالی براساس این عنوان با بازی امثال هنری کویل اشاره کرد که اواخر ماه دسامبر بر روی نت‌فلیکس پخش خواهد شد. با این حال، متاسفانه عنوان بسیار خوبِ Thronebreaker: The Witcher Tales از این سری که کمتر مورد توجه قرار گرفته قرار نیست دیگر ادامه پیدا کند.

طی پرسش و پاسخی با مدیر جوامع مجازی استودیوی سی‌دی پراجکت رد یعنی «پاول بورزا» (Pawel Burza)، وی اعلام کرده است که دنباله‌ای برای The Witcher Tales ساخته نخواهد شد. البته آنچنان جای تعجبی ندارد از آنجا که اعلام شده بود این عنوان نتوانسته است آن‌طور که باید از لحاظ تجاری عمل کند. همچنین با توجه به اینکه Cyberpunk 2077 در راه هست و قرار است به تمرکز اصلی سی‌دی پراجکت رد تبدیل شود، احتمالاً فرصت کافی برای توسعه‌ی اسپین‌آف جدید برای سری The Witcher وجود نخواهد داشت.

بازی The Witcher Tales که به خوبی داستان و روایت قوی سری اصلی The Witcher را با مکانیک‌های بازی کارتی GWENT ترکیب کرده است، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

رسمی: بازی The Witcher Tales دنباله‌ای نخواهد داشترسمی: بازی The Witcher Tales دنباله‌ای نخواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های عروسی فریبا نادری و شوهر دومش / شوهر اولش کی بود؟!