​منصور ضابطیان به مهمانی «کتابخورها» می‌رود


​منصور ضابطیان به مهمانی «کتابخورها» می‌رود

کتاب «بی‌زمستان» اثر منصور ضابطیان در برنامه‌ «کتابخورها» خوانش و بررسی می‌شود.

​منصور ضابطیان به مهمانی «کتابخورها» می‌رود ​منصور ضابطیان به مهمانی «کتابخورها» می‌رود
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «بی‌زمستان» اثر منصور ضابطیان شامل سفرنامه و عکس‌های تاجیکستان، آذربایجان و گرجستان، پنج‌‌شنبه (21 آذر 1398) با حضور نویسنده، در برنامه‌ «کتابخورها» خوانش و بررسی می‌شود.

«کتابخورها» برنامه‌ای است در راستای تشویق و علاقه‌مند کردن نوجوانان به کتابخوانی که به همت رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

این برنامه پیش از این در قالب برنامه ‌«کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» از سال 1395 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شد و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شد.

در برنامه «کتابخورها» نیز مانند «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» کودکان و نوجوانان در طول یک هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه‌ای که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند.
​منصور ضابطیان به مهمانی «کتابخورها» می‌رود
کتاب «بی‌زمستان» سفرنامه و عکس‌های تاجیکستان، آذربایجان و گرجستان است که امسال در قالب 144 صفحه از سوی نشر مثلث راهی بازار کتاب شده است.

برنامه «کتابخورها» پنج‌‌شنبه‌ (21 آذر 1398) ساعت 16 تا 17:30 در نشر چشمه پریس واقع در پاسداران، نبش گلستان یکم، مجتمع پریس، طبقه دوم برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!