پهنه فرهنگی هنری رودکی تهران میزبان نمایش‌های خیابانی


پهنه فرهنگی هنری رودکی تهران میزبان نمایش‌های خیابانی

تهران - ایرنا- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 شهرداری تهران از آغاز فاز سوم اجرای نمایش هایی خیابانی در پهنه رودکی خبر دارد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، «محمد جواد رشیدی» گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه با اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای برنامه های مناسبتی در پهنه رودکی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه پس از اجرای موفق نمایش های خیابانی هفته وحدت و هفته کتاب و کتابخوانی در محوطه تئاتر شهر، به منظور گرامیداشت هفته معلولین و با شعار "معلولیت محدودیت نیست" با اجرای نمایش های خیابانی از روز شنبه ۱۶ آذرماه در محوطه باز تئاتر شهر میزبان شهروندان است.
وی با بیان اینکه این برنامه تا ۱۹ آذرماه ادامه دارد، ‌ اظهار داشت: اجراهای نمایشی هر روز از ساعت ۱۵ با نمایش های "کفش بلور"، "به یک اتفاق ساده نیازمندم"، "شماهم امتحان کنید"، "ماهمه آدم هستیم"، " آیا من هم حقی دارم"، "چترت را زمین نگذار"، "آرزوهای آبی" آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.
رشیدی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند با حضور در بوستان دانشجو و محوطه باز تئاتر شهر این نمایش های را تماشا کنند.

به گزارش ایرنا؛ ‌پهنه فرهنگی- هنری رودکی از شمال به خیابان انقلاب، از جنوب به خیابان نوفل لوشاتو، از شرق به خیابان حافظ و از غرب به خیابان حضرت ولی عصر (عج) منتهی می شود؛ ۳۸ ساختمان تاریخی و ارزشمند در این پهنه شناسایی شده و مرمت و پیرایش شهری برای این محدوده در دستور کار قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403