امکان واردات خودرو‌های برقی برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی وجود ندارد


امکان واردات خودرو‌های برقی برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی وجود ندارد

#تهران_ما موضوع به کارگیری خودرو برقی در ناوگان تاکسیرانی با توجه به اصلاح قیمت بنزین را پیگیری کرد.

امکان واردات خودرو‌های برقی برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی وجود نداردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان خواستار تأمین و به کارگیری خودرو برقی در ناوگان تاکسیرانی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران پاسخ داد؛

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به دلیل مشکلات مالی و ارزی (تحریم ها) در حال حاضر امکان واردات و تامین خودرو‌های برقی به کشور وجود ندارد و تزریق خودرو‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی در کوتاه مدت شدنی نیست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اعلام آمادگی برخی از شرکت‌های داخلی برای تولید خودرو‌های برقی، تصریح کرد: ما از سال گذشته اعلام آمادگی کردیم که سازمان تاکسیرانی از تولیدکنندگان خودرو‌های برقی حمایت می‌کند، اما باید به این نکته توجه کرد که خودرو‌های برقی تولید شده باید از نظر کیفی استاندارد‌های قابل قبولی داشته باشند و این موضوعی نیست که رانندگان بخواهند بهای آزمون و خطای شرکت‌های تولیدکننده خودروی برقی را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: افزایش نرخ کرایه تاکسی غیر قانونی است

قنادان افزود: ما به دو شرکت خودروساز بزرگ داخلی کشور نیز اعلام آمادگی کردیم که در صورت توان تولید ما می‌توانیم خودرو‌های برقی تولید شده را در ناوگان تاکسیرانی به کار بگیریم.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود امکان تامین و به کارگیری خودرو های برقی در ناوگان تاکسیرانی در کوتاه مدت وجود ندارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه