اتفاق عجیب در یوونتوس ؛ درگیری شدید دو ستاره یوونتوس


بازی دیشب یوونتوس لاتزیو بدون شک شب خوان کوادرادو نبود چرا که او هم در این بازی از زمین اخراج شد و هم در حین بیرون رفتن از زمین با کاپیتان تیمش بونوچی درگیر شد. نوشته اتفاق عجیب در یوونتوس ؛ درگیری شدید دو ستاره یوونتوس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق عجیب در یوونتوس ؛ درگیری شدید دو ستاره یوونتوس

درگیری شدید کوادرادو و بونوچی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۳
اتفاق عجیب در یوونتوس ؛ درگیری شدید دو ستاره یوونتوس

بازی دیشب یوونتوس لاتزیو بدون شک شب خوان کوادرادو نبود چرا که او هم در این بازی از زمین اخراج شد و هم در حین بیرون رفتن از زمین با کاپیتان تیمش بونوچی درگیر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که یوونتوس دیشب به خانه لاتزیو رفته بود تا با این تیم دیدار کند دو تیم تا دقیقه ۶۹ بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی بودند، اما از این دقیقه بود که روند بازی تغییر پیدا کرد. زمانی که خوان کوادرادو ، ملی‌پوش کلمبیایی یوونتوس روی مانوئل لازاری، بازیکن لاتزیو که از خط دفاعی یووه عبور کرده و به سرعت به سمت دروازه این تیم در حرکت بود خطا کرده و او را سرنگون کرد.

کوادرادو در این صحنه از پشت خود را به بازیکن لاتزیو رساند و او را با یک تکل نقش زمین کرد تا داور در سوت خود بدمد. با اینکه داور مسابقه ابتدا یک کارت زرد به کوادرادو نشان داد، ولی بعد از بررسی صحنه با استفاده از VAR تصمیم خود را عوض کرده و با نشان دادن کارت قرمز به کوادرادو حکم به بیرون رفتن او از میدان داد.

اما این پایان شب بد ستاره کلمبیایی یوونتوس نبود. بعد از آنکه داور کارت زرد را از جیبش بیرون آورده و به کوادرادو نشان داد، بونوچی که تا پیش از آن مشغول صحبت با داور بود تا شاید مانع از بیرون رفتن کوادرادو شود به سمت او برگشت و شروع به جر و بحث تند با این بازیکن کلمبیایی کرد.

اتفاق عجیب در یوونتوس ؛ درگیری شدید دو ستاره یوونتوس

درگیری این دو بازیکن یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی ایتالیا بازتاب گسترده‌ای داشته و عده‌ای معتقدند علت عصبانیت کوادرادو از بونوچی و درگیری او با کاپیتان یووه این بوده که بونوچی به او توهین‌های نژادپرستانه کرده. به هر حال صحنه درگیری دو بازیکن یووه برای هواداران این تیم صحنه ناراحت‌کننده‌ای بود چرا که چیزی نمانده بود این دو با ضربات مشت به هم حمله کنند که البته چنین اتفاقی نیفتاد و قائله با بیرون رفتن کوادرادو از زمین پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403