مشکلات صادرکنندگان استانی باید به گوش مسئولان کشوری برسد


مشکلات صادرکنندگان استانی باید به گوش مسئولان کشوری برسد

قزوین - ایرنا - رییس کمیسیون نفت، گاز و انرژی اتحادیه صادرکنندگان قزوین گفت: بیشتر موانع مشکلات فعالان صادراتی از جمله در صنعت نفت و گاز در استان ها با تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری حل می‌شود و مدیران استانی باید صدای ما را به گوش مسئولان کشوری برسانند.

بخشی جعفری واحد روز یکشنبه در نخستین نشست کمیسیون نفت، گاز و انرژی قزوین که با حضور اعضای اصلی این کمیسیون برگزار شد، افزود: رفع مشکل قیمت‌گذاری فرآورده‌های نفتی و تغییر مقاصد صادراتی بخش خصوصی یکی از مطالبات اصلی فعالان این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به ضرورت ادامه و توسعه فعالیت واحدهای این صنایع هیدروکربنی و روغنی در استان اشاره کرد و گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه کشور می‌تواند در راستای حل مشکلات حقوقی سرمایه گذاران نفتی و پیشبرد اهداف صادراتی این حوزه نقش آفرینی کند.

جعفری واحد همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان استان قزوین می‌توانند با انعکاس و گزارش مشکلات به مقامات کشور و رایزنی برای حل آنها در پیشبرد صادرات محصولات هیدروکربن موثر واقع شوند.

رییس کمیسیون نفت، گاز و انرژی اتحادیه صادرکنندگان قزوین یادآور شد: بیشترین صنایع هیدروکربنی و روغن‌های صنعتی کشور در استان قزوین قرار دارند و لازم است که به مطالبات فعالان این استان به صورت ویژه نگاه کرد.

کمیسیون نفت، گاز و انرژی استان قزوین یکی از زیرمجموعه‌های اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین است که با هدف رفع مشکلات و موانع صنایع هیدروکربنی نقش آفرینی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت