نمایشگاه هفته پژوهش در قزوین برپا شد


نمایشگاه هفته پژوهش در قزوین برپا شد

قزوین - ایرنا - نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای پژوهشی قزوین روز یکشنبه با حضور مدیران استانی در پارک علم و فناوری استان برپا شد.

در این نمایشگاه محصولات و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی استان در ۱۵ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید از امروز به مدت چهار روز در محل پارک علم و فناوری استان قزوین ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در مراسم آغاز هفته پژوهش و افتتاح این نمایشگاه گفت: نقش و اهمیت این حوزه در عرصه اندیشه و در ابعاد مختلف حیات امروز بشر بارها بررسی و مورد تاکید قرار گرفته به ویژه با ابتکار مقام معظم رهبری در طرح نظریه جنبش نرم افزاری، ضرورت توجه به این حوزه باید بیشتر تبیین و تشریح شده است.

ابوالفضل یاری با اشاره به اقدامات اجرایی انجام شده برای نکوداشت این هفته افزود:برنامه ریزی جهت برگزاری سه کارگاه آموزشی با عناوین آشنایی با مفاهیم دانش بنیان، آشنایی با مفاهیم ایده پردازی و خلاق و آشنایی با مفاهیم و مصادیق مالکیت فکری از جمله برنامه های این هفته است که با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه های استان اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: همچنین پیش بینی سه تور صنعتی جهت بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های استان از واحدهای صنعتی با فناوری بالا و دانش بنیان و هماهنگی به منظور حضور شرکت ها و مراکز تولیدی دارای واحد تحقیق و توسعه در نمایشگاه های دستاوردهای پژوهشی و فن بازار و بهره گیری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه از دیگر برنامه های هفته پژوهش در استان قزوین است.

برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه برگزار می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد