همکاری کانون‌های مساجد در برگزاری جشنواره اسوه/ همکاری بسیج مساجد با کانون‌ها در آینده نزدیک


همکاری کانون‌های مساجد در برگزاری جشنواره اسوه/ همکاری بسیج مساجد با کانون‌ها در آینده نزدیک

حجت‌الاسلام رضایی با بیان‌اینکه سازمان بسیج مساجد و محلات با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تفاهم همکاری منعقد می‌کند، گفت: در برگزاری جشنواره «اسوه» کانون‌های مساجد همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست خبری جشنواره «اسوه و انتخاب و معرفی پایگاه های برتر بسیج کشور» با حضور رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات صبح امروز (یکشنبه، 17 آذر ماه) در خبرگزاری فارس برگزار شد.

حجت الاسلام «احسان رضایی» در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در رابطه تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد با سازمان بسیج مساجد و محلات در برگزاری جشنواره اسوه، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج با دیگر نهادهای فعال در مساجد همکاری داشته باشد، به همین جهت ما با مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مساعدت و همکاری داریم و در این جشنواره نیز ارتباطمان را با آنها آغاز کرده ایم که امید است، کانون های فرهنگی هنری مساجد در این جشنواره نقش آفرین باشند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات افزود: در ارزیابی هایی که در جشنواره اسوه نیز صورت می گیرد، نوع تعاملات کانون های فرهنگی هنری مساجد با سایر دست اندرکاران مسجد هم مدنظر ما است به عنوان مثال اگر در مسجد هیئت و کانون فرهنگی هنری وجود دارد، این موضوع مطرح است آیا بچه های پایگاه بسیج توانسته اند با آنها هم افزایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: معتقدم مهم ترین بخشی که باید ارتباط و تعامل با هم داشته باشند، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری هستند.

حجت الاسلام رضایی به دیگر تعاملات سازمان بسیج مساجد و محلات با کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج مساجد و محلات عضو شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است و در جلسات این شورا به صورت منظم حضور دارد. علاوه بر آن، تفاهم نامه ای در چندین محور با کانون های فرهنگی هنری مساجد تنظیم کرده ایم که در حال حاضر مراحل نهایی آن در حال تدوین است و به زودی این تبادل صورت می گیرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان