والورده: «سوارز» سخت‌ترین راه را برای گل زدن انتخاب کرد


والورده: «سوارز» سخت‌ترین راه را برای گل زدن انتخاب کرد

تهران- ایرنا- «ارنستو والورده» اعتراف کرد که گل عجیب و غریب «لوئیس سوارز» مقابل رئال مایورکا، وی را روی نیمکت بارسا غافلگیر کرده است.

مرد اروگوئه‌ای با یک ضربه پشت پا بدون نگاه به دروازه، «مانولو رینا» را مغلوب کرد و چهارمین گل آبی اناری‌ها را پیش از اتمام نیمه نخست به ثمر رساند.

والورده در این باره گفت: از گل سوارز غافلگیر شدم. فکر کردم قصد دارد به هم تیمی‌اش پاس بدهد. کاملا شوکه شدم. گل خارق‌العاده ای بود.

وی ادامه داد: به او (سوارز) گفتم که راه‌های راحت‌تری برای گل کردن آن توپ وجود داشت اما روشی که او انتخاب کرد که البته گل شدنش هم غیرمحتمل بود، مستقیم به تور چسبید.

در دیدار شب گذشته که با پیروزی پنج بر ۲ بارسا به اتمام رسید، «لیونل مسی» با سه گل متفاوت هت‌تریک کرد و والورده در این خصوص نیز تاکید کرد: روش خوبی برای جشن گرفتن ششمین توپ طلا بود.

«ایوان راکیتیچ» سومین حضور متوالی خود را در ترکیب اصلی به میدان رفت و والورده در این باره گفت: او برای ما مهره مهمی است و تعادل را به تیم تزریق می‌کند. راکیتیچ کمک زیادی برای تیم است. هیچ برنامه‌ای در مورد وی برای پنجره انتقالات ژانویه ندارم زیرا این پنجره هنوز باز نشده است. بازی به بازی پیش می‌رویم و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. راکیتیچ در سطح بالایی بازی می‌کند و بسیار حرفه ای است.

سرمربی بارسا در پاسخ به این پرسش که آیا از همین حالا تیمش را برای ال‌کلاسیکو مهیا می‌کند یا خبر، گفت: هنوز نه. تا چند هفته دیگر این کار را نمی‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک