1300 اثر متقاضی حضور در «سرو نقره‌ای» شدند/ اعلام زمان افتتاحیه


1300 اثر متقاضی حضور در «سرو نقره‌ای» شدند/ اعلام زمان افتتاحیه

دبیر ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» از دریافت بیش از 1300 اثر برای حضور در این رویداد خبر داد.

1300 اثر متقاضی حضور در «سرو نقره‌ای» شدند/ اعلام زمان افتتاحیهبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سلیمانی دبیر رویداد «سرو نقره‌ای» گفت: با پایان مهلت فراخوان ارسال آثار به «سرو نقره‌ای»، بالغ بر ۱۳۰۰ اثر از ۳۰۰ نفر از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک به دبیرخانه رسیده است. خوشبختانه این میزان مشارکت نسبت به دوره پنجم، بسیار قابل توجه است، همچنان که با رشد خوبی در تعداد آثار و همچنین تعداد شرکت‌کننده‌ها در دوسالانه مواجه بودیم.

وی افزود: در فراخوان ذکر شده بود که از هر شرکت کننده که بعد از داوری حائز صلاحیت حضور در نمایشگاه شود، حداکثر سه اثر به دلیل محدودیت در فضای نمایشگاهی در خانه هنرمندان ایران، به نمایش می‌گذاریم.

سلیمانی تاکید کرد: با توجه به فضایی که در خانه هنرمندان ایران برای نمایشگاه آثار دوسالانه در اختیار داریم، آثار رسیده توسط اعضای شورای سیاستگذاری ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» متشکل از مهرداد احمدی شیخانی، فاطمه کرکه آبادی، مهردخت دارابی، مازیـار زنـد، آرش تنهایی، مسعـود سپهر و کارنگ طیاری، مورد بازنگری اولیه قرار گرفت و پس از آن آثار به نمایش گذاشته می‌شوند و در خلال برپایی نمایشگاه داوری آثار توسط هیات داوران بخش‌های مختلف انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دو بخش رقابتی و مدعو ششمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» بیان کرد: بخش مدعو «سرو نقره‌ای»، اختصاص به آثار هنرمندان پیشکسوت و فعال گرافیک دارد که به عنوان مدعو در این رویداد حضور داشته باشند. در حال حاضر، آثار ۴۴ هنرمند به عنوان هنرمندان بخش مدعو در بخش‌های مختلف دوسالانه ششم به نمایش گذاشته می‌شود.

سلیمانی گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد روز جمعه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و نمایشگاه آثار این رویداد نیز به مدت یک هفته در همه گالری‌های خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403