بورس خرید ساعت اصل و برند کجاست! بهترین مارک ساعت مچی کدام است؟


بورس خرید ساعت اصل و برند کجاست! بهترین مارک ساعت مچی کدام است؟

خبرگزاری آریا- شاید خیلی از مردم دیگر به ساعت به چشم کالایی برای نشان دادن زمان نگاه نکنند و برای آنها جذابیت یک کالای لوکس را داشته باشد، البته در دسته بندی ساعت ها نیز برخی از آنها نام اسپرت را گرفته اند و برخی دیگر لوکس و تشریفاتی هستند که در شکل های مختلف در فروشگاه های ساعت مچی عرضه می شوند. اولین مطلبی که به ذهن خریداران ساعت می رسد این است...

بورس خرید ساعت اصل و برند کجاست! بهترین مارک ساعت مچی کدام است؟

خبرگزاری آریا- شاید خیلی از مردم دیگر به ساعت به چشم کالایی برای نشان دادن زمان نگاه نکنند و برای آنها جذابیت یک کالای لوکس را داشته باشد، البته در دسته بندی ساعت ها نیز برخی از آنها نام اسپرت را گرفته اند و برخی دیگر لوکس و تشریفاتی هستند که در شکل های مختلف در فروشگاه های ساعت مچی عرضه می شوند. اولین مطلبی که به ذهن خریداران ساعت می رسد این است که بهترین مکانی که بتوان ساعت برند و اصل خرید کجاست. مغازه های زیادی وجود دارند که در قالب ساعت اصل ساعت تقلبی را به مردم عرضه می کنند. ساعت های مردانه و زنانه نیز هر کدام شکل ها و دسته بندی های خاص خودشان را دارند. در بین خانم ها ساعت معمولا کارکرد یک اکسسوری را دارد. دنیای ساعت ها نیز مانند بقیه لوازم از تنوع بالایی برخوردار است. حال از کجا می توانیم مجموعه ای از ساعت های اصل مردانه و زنانه را ببینیم و انتخاب کنیم.

بورس خرید ساعت مچی اصل و برند کجاست!

سایت تجاری پل کالا : یکی از معتبرترین سایت های آنلاین برای فروش ساعت مچی برند می‌باشد این سایت ساعت های مارک دار و اصل را با گارانتی جهانی به مشتریان عرضه می کند. افراد علاقه مند به خرید اینترنتی ساعت مچی می توانند انواع مدل ساعت برند را در این فروشگاه آنلاین مشاهده نمایند.

مجتمع تجاری پالادیوم در تهران ین مجتمع در زعفرانیه واقع شده است یکی از بهترین مکان ها برای خرید ساعت مچی سوئیسی می‌باشد.نمایندگی های فروش سواچ، تیسوت، سوارسکی و سایر برندهای معروف در این مجتمع واقع شده است.

کوی نصر- گیشا :انواعی از برندهای اصیل در این مکان قابل دسترس است از سواچ و رادو گرفته تا ویتورینوکس و سوارسکی و برند های اصیل دیگر.

مجتمع تجاری میلاد نور: این مجتمع در منطقه غرب تهران واقع شده است و یکی از مراکز اصلی خرید ساعت مچی لوکس و لاکچری سوئیسی،ژاپنی و برند های معروف دیگر می باشند.

توجه: ساعت های اصل و برند دارای کارت گارانتی بین المللی می باشد یعنی شما می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن در ایران و در کشور های دیگر استفاده نمائید

بهترین مارک ساعت مچی در سال 2020 کدام است؟

رولکس: نامی آشنا برای کسانی است که به ساعت های با کیفیت و شیک علاقه دارند. این برند از قدیمی ترین ساعت های دنیا می باشد. این ساعت محصول ساخت شرکت سوئیسی است. و اگر بخواهید یکی از گران ترین ساعت مچی های دنیا را بشناسید، می توانید با نام رولکس آشنا شوید. قیمت این ساعت 50 میلیون به بالا می شود و می توان گفت برای افراد عادی بسیار گران است.از دیگر قابلیت‌های محصولات برند رولکس می‌توان به ضد آب بودن، به‌کارگیری مواد اولیه باکیفیت در ساخت محصول، قابلیت خوانایی مطلوب در محیط‌های تاریک، استفاده از استیل ضد زنگ در بند ساعت‌ها، مجهزبودن به زه چرخشی برای استفاده در هنگام غواصی، قابلیت تحمل فشار آب تا عمق 300 متر و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار اشاره نمود. ذکر این نکته حائز اهمیت است که برند لورکس موفق به دریافت گواهی تاییدیه‌ی به‌کارگیری کرونومتر شد که این امر شهرت جهانی برند مذکور را به طرز چشمگیری افزایش داد

کارتیر: یکی دیگر از برند های معروف و البته با قیمت بالا است که از سال 1904 شروع به کار کرده اند و از آن زمان به بعد این سازنده تا کنون به معرفی و ارائه طرح های جدیدی از ساعت مشغول بوده است، اگر می خواهید یکی دیگر از گران ترین ساعت مچی های دنیا را بشناسید، نام برند کارتیر را از یاد نبرید. قابل ذکر است که این برند انواع مدل ساعت زنانه و مردانه لوکس و لاکچری را به بازار ارائه می دهد، برای افرادی که علاقه مند به ساعت های لوکس و لاکچری می باشنددیدن انواع مدل این برند را پیشنهاد می کنیم.

سیکو :برند ژاپنی سیکو سال‌های سال است که در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می‌باشد، اما اعتبار و شهرت این برند بیشتر به‌دلیل عملکرد آن‌ها در صنعت ساعت‌سازی است. لازم به ذکر است که در سال 1969 برند سیکو توانست اولین ساعت کوارتز را در جهان معرفی نماید که قیمت آن تقریبا برابر با یک خودروی متوسط سواری بود. ساعت‌های برند سیکو با داشتن اجزائی نظیر موتور بسیار پرقدرت، باتری، سنسور و ال ‌سی‌ دی سبب شده‌یکی ازبهترین برندهای ساعت‌مچی جهان را بشناسید!.

در حالت کلی ویژگی‌هایی که اساسا سبب شده است تا شما هنگامی که می‌خواهید بهترین برندهای ساعت مچی جهان را بشناسید! برند سیکو در نظرتان تداعی بشود، عبارت اند از: وجود روغن روان کننده در محصول، ظرافت و دقت بالا در طراحی، بکارگیری فناوری‌های به‌روز و جدید، استفاده از تکنولوژی مکانیکی در ساخت محصول و تعبیه قطعه‌ای به‌نام Diashock برای جلوگیری از وارد شدن شوک هنگام ضربه یا افتادن ساعت. از سویی دیگر ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که برند سیکو تنها شرکت ساعت‌سازی دنیا است که در ساخت محصولات خود از چهار تکنولوژی ساخت Kinetic، Quartz، Mechanical و Spring Drive استفاده می‌نماید.

امگا: برند امگا یکی دیگر از برندهای بسیار مشهور صنعت ساعت‌سازی در جهان است. لازم به ذکر است که ساعت‌های برند مذکور توسط ناسا انتخاب شده و همراه با انسان به ماه فرستاده شدند. از مارک‌های بسیار مشهور برند امگا می‌توان به ساعت‌های غواصی حرفه‌ای و جنبش محوری اشاره نمود. شاید یکی دلایلی که سبب شده است شما هنگامی که می‌خواهید بهترین برندهای ساعت مچی جهان را بشناسید! برند امگا در نظرتان مجسم شود، این است که برند مذکور، در ساخت ساعت‌های لوکس خود از امکانات و قابلیت‌های بسیار متنوع و مطابق با خواست و سلیقه مشتری استفاده نموده‌است.

از دیگر قابلیت‌های محصولات برند امگا می‌توان به دقت بسیار بالا، قابلیت خوانایی در شرایط نوری متفاوت، دوام و طول عمر بالای محصول، طراحی خاص و زیبای بند ساعت‌ها، تعبیه قفل ایمنی بدنه، قابلیت تحمل فشار آب تا عمق 1200 متر و وجود دندانه ضد آب اشاره نمود. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ساعت‌های برند مذکور بیشتر برای استفاده در فعالیت‌های ورزش و غواصی بسیار مطلوب و کارآمد هستند.

سیتیزن: یکی دیگر از نام های تجاری ساعت مچی می باشد که در واقع یک شرکت بین المللی ژاپنی است و از بزرگترین تولید کنندگان ساعت مردانه و زنانه در رده بندی کلاسیک( مجلسی و روزمره) و اسپرت به شمار می رود. در حالت کلی ساعت‌های برند سیتیزن با داشتن ویژگی‌هایی نظیر تعبیه باتری خورشیدی سری eco-drive، دقت بسیار بالای محصول و قابلیت شارژ باتری از طریق تغییرات دمای بین پوست فرد و دمای اتاق سبب شده‌اند بعنوان یکی از بهترین برند های ساعت مچی در جهان قرار بگیرد.

رادو: یکی دیگر از برند های لوکس ساعت است که سال های طولانی است که انواع ساعت های زنانه و مردانه را وارد بازار می کند. برای ساخت این ساعت از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود این برند نیز از محبوب ترین و باکیفیت ترین برند های ساعت در دنیا می باشد.

کاسیو: یک شرکت ژاپنی است که دارای زیر مجوعه های برای تولید ساعت های مخصوص ورزشی، کلاسیک، اسپورت، و کژوال است.در حالت کلی ویژگی‌هایی نظیر مجهزبودن به کرونومتر، شمارنده‌ی معکوس، چراغ، ضدآب و مقاومت بسیار بالا در برابر شوک و ضربه ساعت‌های برند کاسیو را در رده بهترین ساعت هایی اسپرت قراررداده است

ازدیگر قابلیت های این برند می توان به تنظیم اتوماتیک رادیویی، شارژ نوری، دماسنج، ارتفاع سنج و قطب‌نما اشاره نمود. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ساعت‌های برند کاسیو بیشتر برای استفاده در فعالیت‌های ورزش، ماجراجویی و ارتش مفید هستند.

بورس خرید ساعت اصل و برند کجاست! بهترین مارک ساعت مچی کدام است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک