جاده پلدختر - خرم آباد بسته شد


جاده پلدختر - خرم آباد بسته شد

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: تردد خودروهای سبک و سنگین در جاده پلدختر - خرم آباد بدلیل تخریب بخشی از مسیر بر اثر بارندگی ممنوع است.

روح الله شریف زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: به علت شدت بارش های اخیر و عرض کم جاده که در جریان سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شده بود، این محور در منطقه تنگ تیر مسدود شده است.

وی افزود: وسایل نقلیه می توانند از محور خرم آباد به پل زال و یا پلدختر- کوهدشت به خرم آباد به عنوان محورهای جایگزین استفاده کنند.

به گفته وی عوامل این اداره برای خدمت رسانی به رانندگان و مسافران در جاده های مواصلاتی این شهرستان در آماده باش کامل هستند.

وی از رانندگان به ویژه رانندگان خودروهای محلی و روستاهای طول مسیر پلدختر - خرم آباد خواست در زمان بارندگی از رانندگی در این محور خودداری و در این جاده تردد نکنند.

شریف زاده به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد به علت لغزنده بودن مسیرهای تردد در بارندگی های اخیر با رعایت فاصله طولی و با سرعت مطمئنه به مسیر خود در رانندگی ادامه دهند .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: رانندگان قبل از حرکت در جاده ها ، ابتدا از طریق تماس با سامانه 141 از وضعیت راه ها با خبر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان