فراری با نیکو روزبرگ برای قرارداد احتمالی مذاکره کرده بود


فرمول یک ایران – مدیر رسانه ای فراری، آلبرتو آنتونینی افشا کرد که فراری پیش از بازنشستگی نیکو روزبرگ برای قرارداد احتمالی با وی مذاکره کرده بود. این روزها که صحبت های زیادی در مورد انتقال احتمالی لوییس همیلتون به تیم فراری در جریان است و خبرگزاری های ایتالیا نیز شایعات زیادی را مطرح کرده اند، حال آنتونینی معتقد است که گزارش درج شده در داخل مجله...

فرمول یک ایران – مدیر رسانه ای فراری، آلبرتو آنتونینی افشا کرد که فراری پیش از بازنشستگی نیکو روزبرگ برای قرارداد احتمالی با وی مذاکره کرده بود.

این روزها که صحبت های زیادی در مورد انتقال احتمالی لوییس همیلتون به تیم فراری در جریان است و خبرگزاری های ایتالیا نیز شایعات زیادی را مطرح کرده اند، حال آنتونینی معتقد است که گزارش درج شده در داخل مجله گزتا اسپورت باید از طرف یک شخصی که خیلی وقت است عمیقا در پروژه همیلتون به فراری غرق شده است مطرح شده باشد و دارد صحبت پخش می کند:

من واقعا نمی دانم که شایعات انتقال همیلتون به فراری هیچ پایه و اساسی دارد یا نه. ولی مسئله ای که وجود دارد این است که وقتی شایعه ای مطرح می شود و داستان هایی پخش می شود به این معناست که شخصی کاملا عمیق در این ماجرا در حال تلاش است و حال دیگر فقط دارد این موضوع را عمومی می کند.

آنتونینی که از سال 2015 تا پایان 2018 در فراری به عنوان مدیر امور رسانه ای حضور داشت گفت که فراری فقط با نیکو روزبرگ قهرمان جهان سال 2016 مذاکره داشته است و هیچ کسی تا وقتیکه الان او دارد این ماجرا را مطرح می کند از این موضوع باخبر نبود:

وقتیکه نیکو روزبرگ به دیدار ما در مارانلو آمد تا مذاکره کند، کسی چیزی نمی دانست.(هیچ کس باخبر نشد.)

آنتونینی هیچ چیز دیگری مطرح نکرد و فقط گفت که باید بعضی از رازها را برای نوبت بعدی مصاحبه ها نگه دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان