‍ ‍اعلام جاده های مسدود کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت هوشیاری و توجه رانندگان به هشدارهای پلیس


‍ ‍اعلام جاده های مسدود کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت هوشیاری و توجه رانندگان به هشدارهای پلیس

ویسی پور گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، قرار دادن جیره خشک و لباس زمستانی گرم در داخل وسیله نقلیه برای استفاده در مواقع ضروری توصیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ « محمد ویسی پور» امروز (۱۷ آذر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: ریزش متناوب برف در محورهای برف گیر و کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد و بارش باران در سایر محورها باعث مسدود شدن و همچنین لغزنده شدن سطح جاده ها شده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: محورهای یاسوج به شیراز، یاسوج به اقلید، یاسوج به سی سخت و همچنین یاسوج به بابامیدان، تردد با زنجیر چرخ مقدور است .

وی در ادامه، خاطر نشان کرد : مسیر سی سخت به پادنا و همچنین یاسوج به سرفاریاب به دلیل بارش سنگین برف و همچنین نا ایمن بودن محور، تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و لازم است رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

ویسی پور تاکید کرد: رانندگان پیش از حرکت باید سیستم گرمایشی خودرو را بررسی و در صورت وجود نقص فنی، آن را تعمیر کنند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : همراه داشتن تجهیزات زمستانی، قرار دادن جیره خشک و لباس زمستانی گرم در داخل وسیله نقلیه برای استفاده در مواقع ضروری توصیه می شود.

وی خواستار تردد با سرعت مطمئنه شد و گفت: رانندگان فاصله خود را نسبت به خودرو جلویی رعایت و از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران