رأی منفی شورا به افزایش بدهی های شهرداری


رأی منفی شورا به افزایش بدهی های شهرداری

در جریان سیاست های بودجه ای سال 99 شهرداری اعضای شورای شهر تهران با پیشنهاد افزایش بدهی ها برای اجرایی کردن پروژه های اولویت دار مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در جلسه امروز شورای شهر تهران سیاست های بودجه سال 99 شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

در جریان بررسی سیاست های بودجه 99 شهرداری تهران، زهرا نژاد بهرام در خصوص حذف بندی مربوط به پرهیز از افزایش میزان بدهی های شهرداری پیشنهاد داد بندی که مربوط به پرهیز از افزایش بدهی های شهرداری می شود از سیاست های بودجه حذف شود.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر قرار است در دو سال پایانی اولویت ها را مشخص کنیم و هر کمیسیون آنها را اجرا کند به اعتبار و بودجه نیاز داریم، بنابراین برای تحقق پذیری این اولویت ها باید دست شهرداری را باز بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مسیر گذشته را برویم و از همان سیاست های گذشته استفاده کنیم، نمی توانیم اولویت هایمان را اجرایی کنیم.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر بر بودجه ای تاکید می کنیم که قرار است برنامه های اولویت محور را محقق کند باید دست شهرداری را برای تامین اعتبار پروژه های اولویت دار باز بگذاریم.

مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران 70 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و نباید بیش از این برای آن بدهی ایجاد کنیم.

سید حسن رسولی، خزانه دار شورا هم در مخالفت با پیشنهاد نژاد بهرام گفت: عملا با این بند مدیریت بدهی ها در شهرداری ها انجام می شود و این در حالی است که برای تامین اعتبارات نباید به بدهی های جدید روی آوریم.

در ادامه، پیشنهاد پرهیز از افزایش میزان بدهی های شهرداری با 13 رأی مخالف رد شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر