بیشترین میزان بارندگی در جاسک ثبت شد


بیشترین میزان بارندگی در جاسک ثبت شد

بندرعباس- ایرنا- معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین میزان بارندگی از بعد از ظهر شنبه تا ساعت 9 و 30 دقیقه امروز یکشنبه در جاسک با 53 و 3 دهم میلی متر ثبت شده است.

کیانوش عارفی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین مدت شهرستان های رودان با ۴۱ و ۲ دهم میلی متر، کیش ۳۱ و ۴ دهم میلی متر، بندرلنگه ۲۹ میلی متر، پارسیان ۲۴ و ۸ دهم میلی متر، میناب ۲۰ و ۸ دهم میلی متر و بندرعباس ۱۷ و ۸ دهم میلی متر نیز بعد از جاسک بیشترین میزان بارندگی را داشتند.

وی بیان داشت: میزان بارش‌ها در سردشت بشاگرد نیز ۱۱ و ۸ دهم میلی متر و ایستگاه های هواشناسی قشم، بندرخمیر، حاجی آباد، سیری و بستک و لاوان نیر کمتر از ۷ میلی متر گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی هرمزگان یادآورشد: بارش باران و رگبار و رعد و برق امروز یکشنبه همچنان در هرمزگان به ویژه در مناطق شرقی و مناطق دریایی ادامه دارد.

عارفی ادامه داد: از ساعت بعدازظهر امروز یکشنبه از میزان فعالیت موج بارشی در مناطق غربی و مرکزی کاسته می‌شود، اما تا امشب به صورت پراکنده در جزایر غربی خلیج فارس، نقاطی از تنگه هرمز و سواحل دریای عمان این پدیده پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی هرمزگان بیان داشت: با توجه به ابرناکی و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد در مناطق دریایی توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای رفت و آمدهای دریایی اندیشیده شود و شناورهای سبک از رفتن به دریا خودداری کنند.
وی گفت: طبق نقشه‌های فعلی از روز سه شنبه هفته جاری تاثیر موج بارشی مجدد در هرمزگان آغاز شده و انتظار می‌رود مناطق بیشتری از استان را تحت تاثیر قرار دهد.

عارفی اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری کاهش دمای کمینه در استان هرمزگان پیش بینی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!