بارش برف راه ارتباطی 400 روستای دلفان را مسدود کرد


بارش برف راه ارتباطی 400 روستای دلفان را مسدود کرد

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دلفان گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی 400 روستای این شهرستان را قطع و زندگی عادی را نیزدر شهر نورآباد مختل کرد.

سعید فلاح روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بارش برف در شب گذشته تردد خودروها را در جاده نورآباد - خرم آباد مختل کرد اما با تلاش راهداران مشکل برطرف شد.
وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران جادههای اصلی باز ولی تردد در این مسیرها بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دلفان افزود: سه تیم برفروبی برای بازگشایی جادههای روستایی نیز در مناطق این شهرستان مستقر هستند.

شهردار نورآباد دلفان اضافه کرد: از شب گذشته کار برفروبی سطح معابر شهر آغاز شده و در مرحله اول برفروبی خیابان های اصلی انجام شده است.

علی نجات نورعلی ادامه داد: با توجه به بارش شدید و سنگین برف و وزش باد، و احتمال شکستن شاخه درختان و یا سقوط کامل آن ها، از پارک خودروهای خود در کنار خیابان و زیر درختان و تیرهای برق جدا خودداری کنند.
وی افزود: به جهت تسهیل و کمک به کارکنان شهرداری در امر خدمت رسانی در بازگشایی معابر اصلی و فرعی، خودروهای خود را حتی المقدور در پارکینگ منازل پارک نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس