سطح راه‌های استان قزوین لغزنده است


سطح راه‌های استان قزوین لغزنده است

قزوین - ایرنا - سطح راه‌های ارتباطی استان قزوین به دلیل بارش روزهای گذشته خیس و لغزنده است.

سرهنگ نصرالله بیگلری، رییس پلیس راه استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی از بامداد شنبه گذشته، بارش برف در برخی از گردنه‌های استان از جمله آوج و کوهین همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، در حال حاضر ترافیک در جاده‌های اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه استان عادی و روان بوده و هیچ حادثه منجر به فوتی نیز از آن گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: به رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های ارتباطی این استان، به خصوص مناطق کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، قبل از حرکت از سلامت فنی خودرو خود به خصوص برف پاک‌کن و لاستیک‌های وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و توشه راه نیز همراه خود داشته باشند.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: رانندگان همچنین در هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کرده و در طول سفر نیز به توصیه ماموران پلیس راه مستقر در جاده عمل کنند.

استان قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و ۲۳۰ کیلومتر طول روشنایی راه ها، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت