وضعیت راههای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف و باران


وضعیت راههای کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف و باران

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریزش متناوب برف در محورهای برف گیر و کوهستانی استان و بارش باران در سایر محورها سبب مسدود شدن و همچنین لغزنده شدن سطح جاده ها شده است.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: محورهای" یاسوج به شیراز"، "یاسوج به اقلید"، "یاسوج به سی سخت"، "یاسوج به بابامیدان" و "یاسوج_ مارگون" بعلت بارش برف تردد با زنجیر چرخ مقدور است.

وی اظهارکرد: محور "سی سخت به پادنا "و همچنین "یاسوج به چرام" بدلیل بارش سنگین برف و همچنین نا ایمن بودن محور، تا اطلاع ثانوی مسدود که لازم است رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رانندگان پیش از حرکت باید برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو را بررسی است و در صورت وجود مشکل فنی آن را تعمیر کنند.

ویسی پور تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و قرار دادن جیره خشک و لباس زمستانی گرم در داخل وسیله نقلیه برای استفاده در مواقع ضروری توصیه می شود.

وی خواستار تردد با سرعت مطمئنه و فاصله خود را نسبت به خودرو جلوی رعایت کنند و از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند و بعلت کاهش دید چراغ های خودرو خود را روشن کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس