توصیه‌های پلیس راه استان قزوین به رانندگان در هوای بارانی


توصیه‌های پلیس راه استان قزوین به رانندگان در هوای بارانی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از اواخر دیشب به استان، رانندگانی که قصد تردد در محورهای برون شهری را دارند به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند.

سرهنگ نصراله بیگلری، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از اواخر دیشب به استان، رانندگانی که قصد تردد در محورهای برون شهری را دارند قبل از حرکت از سالم بودن چراغ‌های خودرو، شیشه پاک کن‌ها، سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، بیگلری ادامه داد: با توجه به نقش سرعت غیرمجاز در تصادفات سال جاری، رانندگان محترم با توجه به لغزنده بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

وی گفت: رانندگان از توقف وسیله نقلیه خود در کنار صخره‌ها و کوه‌ها با توجه به ریزش آن‌ها در طول مسیرها پرهیز کنند.

این مسئول با اشاره به اهمیت معاینات فنی خودرو خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت نسبت به کنترل باد لاستیک‌ها و سالم بودن آن‌ها با توجه به نقش مهم آن‌ها در هوای بارانی اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان گفت: با توجه به کاهش دید افقی در برخی از محورها به دلیل پدیده مه گرفتگی، رانندگان وسایل نقلیه با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد