دانلود انیمیشن قصری در آسمان Castle in the Sky 1986 با دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن قصری در آسمان با دوبله فارسی ,دانلود انیمیشن Castle in the Sky 1986, دانلود انیمیشن 2019، دانلود انیمیشن, دانلود انیمیشن دوبله

دانلود انیمیشن قصری در آسمان Castle in the Sky 1986 با دوبله فارسی و کیفیت HD

نام اثر: قصری در آسمان Castle in the Sky

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDB 8 /10

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی

مخاطب: همه گروه های سنی قصری در آسمان Castle in the Sky

محصول: کشور ژاپن

کارگردان: سرجیو پابلوس

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 1986

مدت زمان: 119 دقیقه

درباره انیمیشن :

قصری در آسمان یا لاپوتا: قلعه‌ای در آسمان یک انیمیشن ماجراجویی پویانمایی که در سال ۱۹۸۶ بر اساس داستانی فانتزی از خود هایائو میازاکی و تحت تأثیر بسیاری از افسانه‌های و آموزه‌های شرقی ساخته شده و همانند دیگر کارهای این کارگردان سرشار از زیبایی‌های دیداریست. از آنجایی که مخاطب اصلی از فیلم کودکان هستند کارگردان با آوردن شخصیت‌های فرعی و کمدی و تعدد رویدادها بر حس ماجراجویانه فیلم افزوده است.

داستان انیمیشن:

انیمیشن قصری در آسمان ،روایتگر تلاش دو نوجوان به نامهای شیتا و پازو برای رسیدن به قلعه‌ای به نام لاپوتا است. قلعه‌ای که باقی‌مانده از سرزمینی معلق در آسمان است که سال‌ها انسان‌ها بر روی آن در آرامش زندگی می‌کردند ولی بر اثر پدیده‌ای ناشناخته مجبور به بازگشت بر روی زمین می‌شوند….

🏅 رتبه 248 سایت IMDb

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 2.16 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.33 گیگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .