واکنش ساری به شکست یوونتوس مقابل لاتزیو


واکنش ساری به شکست یوونتوس مقابل لاتزیو

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس 10 نفره شدن تیمش بعد از اخراج دفاع راست این تیم را دلیل شکست آن در خانه لاتزیو دانست.

​​​به گزارش مشرق، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه لاتزیو در هفته پانزدهم سری A که سبب شد فاصله میان این تیم و اینتر صدرنشین به 2 امتیاز افزایش پیدا کند و شکست ناپذیری بانوی پیر به عنوان تنها تیم بدون باخت در 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا طی فصل جاری خاتمه یابد، به شبکه DAZN گفت: من فکر می‌کنم که عملکردمان در نیمه اول خوب بود و در تمامی حوزه‌ها کارمان را درست انجام دادیم اما دریافت گل تساوی درست در آخرین دقیقه نیمه اول اتفاق بدی بود. در نیمه دوم اتفاقاتی که رخ داد سرنوشت بازی را تعیین کرد و اکثر آن اتفاقات هم علیه ما رقم خورد اما تا زمانی که 11 نفره بودیم، اوضاع خوب بود.

بیشتر بخوانید:

لاتزیو اولین شکست یوونتوس در سری A را رقم زد

خوان کوادرادو در اواسط نیمه دوم زمانی که بازی یک - یک مساوی بود به دلیل تکلی اشتباه که یک موقعیت تک‌به‌تک را از بازیکن حریف گرفت، اخراج شد. اخراج او خیلی زود زمینه‌ساز گل دوم لاتزیو توسط سرگئی میلینکوویچ ساویچ شد و در آخرین لحظات مسابقه هم فلیپه کایسدو گل سوم لاتزیو را زد و کار بانوی پیر را یکسره کرد. یووه حتی می‌توانست با گل‌های خورده بیشتری بازی را به پایان برساند و واکنش‌های خوب دروازه‌بانش وویچخ شزنی که پنالتی چیرو ایموبلیه را مهار کرد، مانع از این اتفاق شد.

ساری افزود: بازیکنان ما به وظایف‌شان به درستی عمل نکردند چون جاگیری‌شان در زمین نادرست بود.حواس‌تان که پرت شود، تاوانش را می‌دهید. ما قبل از بازی درباره برخی از پست‌های خاص تأکید کرده بودیم اما در طول بازی نتوانستیم آنها را اجرا کنیم.

ساری راجع به اخراج کوادرادو که پس از بازبینی صحنه کارت زرد او به قرمز تبدیل شد هم گفت: من با این موضوع که کوادرادو یک موقعیت مسلم گلزنی را از حریف گرفت، کاملاً موافق نیستم چون توپ داشت به کنار زمین می‌رفت. فکر می‌کنم همان کارت زرد کافی بود و اخراج کمی سختگیرانه بود اما واقعیت این است که بازی از کنترل ما خارج شد و خودمان مسبب رسیدن توپ به حریف شدیم.

مصدومیت رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه یوونتوس که پیش از پایان نیمه اول میدان را ترک کرد - به دلیل ضربه‌ای که به زانوی وی وارد آمد - و نگرانی‌هایی که درپی معاینات اولیه صورت گرفته روی پای او صورت گرفته است، موضوع دیگری بود که ساری به آن اشاره داشت.

او گفت: بنتانکور فردا تست‌های بیشتری انجام می‌دهد اما به نظر می‌رسد که مصدومیتش تا حدودی جدی است. با این حال باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. بنتانکور بازیکنی تأثیرگذار است. به همین دلیل ما غیبت او را احساس خواهیم کرد. فدریکو برناردسکی و آرون رمزی هم می‌توانند در پست او بازی کنند. اما اول باید نتیجه معاینات تکمیلی مشخص شود.

این اولین باخت یوونتوس در تمامی بازی‌های فصل جاری بود. با این حال ساری خیلی نگران این مسئله نیست. سرمربی سابق چلسی تأکید کرد: من در نیمه اول اشتباهات زیادی در عملکرد تیمم ندیدم. توپ را به خوبی در زمین می‌چرخاندیم و ضربه سر رونالدو می‌توانست بازی را 2 بر صفر به سود ما کند. شاید در صحنه کرنری که منجر به گل اول لاتزیو شد کمی تعلل کردیم. در نیمه دوم در حالی که بازی تعادل بیشتری پیدا کرده بود، کارت قرمز همه چیز را تغییر داد. ما بازی را باختیم اما راستش را بخواهید من در عملکرد تیمم شاهد پیشرفت بوده‌ام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد