گریزمان: پاس گل تراشتگن فوق‌العاده بود


گریزمان: پاس گل تراشتگن فوق‌العاده بود

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا، مدعی شد که رابطه اش با مسی و سوارز روز به روز بهتر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب از سری مسابقات هفته شانزدهم لالیگا میزبان مایورکا بود و درنهایت موفق شد با نتیجه پر گل 5-2 این تیم را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول از رئال مادرید پس بگیرد. در بازی دیشب لیونل مسی موفق به ثبت هت تریک شد و دو گل دیگر بارسلونا توسط آنتوان گریزمان و لوئیس سوارز به ثمر رسید.

آنتوان گریزمان پس از پایان بازی درباره پیروزی بارسلونا مقابل مایورکا گفت: " در نیمه اول بازی یک نمایش عالی ارائه دادیم. به طور کلی شب خوبی را پشت سر گذاشتیم اما با بد شانسی دو گل هم دریافت کردیم. در هر بازی سعی می کنیم که نمایش های بهتری را ارائه دهیم."

ستاره فرانسوی بارسلونا درباره هماهنگی با بارسلونا و به خصوص مسی و سوارز گفت: " کاملا آگاه هستم که هماهنگی در در اینجا آسان نخواهد بود. باید پیشرفت بیشتری داشته باشم و با تیم و پست جدید هماهنگ تر شوم. لحظات خوبی را کنار مسی و سوارز سپری می کنم و فکر می کنم که این موضوع کمک زیادی به من کرده است."

گریزمان: پاس گل تراشتگن فوق‌العاده بود

گریزمان در پایان درباره پاس گل تراشتگن به خودش نیز گفت: " من در یک فضای خالی بودم و از او خواستم که به من پاس بدهد؛ مارک نیز این کار را به خوبی انجام داد. پاس او فوق العاده بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید