ادامه برف و باران در کشور تا 2 روز آینده


ادامه برف و باران در کشور تا 2 روز آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه این هفته ادامه دارد اما بعد از آن سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.

آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی افزود: امروز (۱۷ آذرماه) بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهند داشت که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و در مناطق جنوبی‌تر با رگبار و رعد و برق و در بخش‌های مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در شرق کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هایی از مناطق فارس، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، شمال بوشهر، بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود، فردا در نیمه شرقی و بخش‌هایی از هرمزگان، بارش‌ها ادامه دارد البته سواحل خزر و شمال غرب نیز امروز بارش‌های پراکنده خواهند داشت، فردا اواخر وقت این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

گودرزی ادامه داد: سه‌شنبه عبور امواج تراز میانی جو را از روی نیمه جنوبی کشور داریم که بارش‌ها در جنوب، جنوب شرق و جزایر خلیج فارس تشدید می‌شود و گاهی به صورت رگبار و رعد و برق‌های شدید و وزش بادهای گاهی شدید همراه خواهد بود و بارش‌ها در جنوب فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شدید خواهد بود.

وی گفت: چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد اما پنجشنبه در بیشتر مناطق جوی پایدار خواهیم داشت، از امروز تا چهارشنبه آب‌های سواحل جنوبی کشور مواج است و از از فردا تا چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش تدریجی دما را در بیشتر مناطق کشور داریم.

هوای تهران پاک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز ابری، مه‌آلود و همراه با باران است که در بعدازظهر وزش بادهای به نسبت شدید رخ خواهد داد که هوای تهران را پاک می‌کند، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۶ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: همدان با دمای یک درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند