زندگی لاکچری سرایدار دزد با اموال همسایه‌ها


زندگی لاکچری سرایدار دزد با اموال همسایه‌ها

ایران نوشت: 30 آبان سال‌جاری فردی با مراجعه به کلانتری 163 ولنجک عنوان کرد: من طلاساز و طلافروش هستم اما از حدود 2 سال قبل از داخل گاوصندوق خانه‌ام طلا، پول نقد، ارز و سکه در زمان‌های مختلف و حتی در ایام تعطیل ناپدید می‌شود. هیچ آثاری از تخریب و سرقت هم وجود ندارد .همین موضوع مشکلات خانوادگی و روحی زیادی برای من ایجاد کرده، به فردی مظنون نبودم،...

پس از ثبت این شکایت، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار مأموران قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با جزئیات این پرونده گفت:پس از اظهارات شاکی، متهم بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.وی در بازجویی اولیه منکر جرم ارتکابی بود اما پس از بررسی شرایطزندگی متهم از سوی مأموران، مشخص شد وی به‌تازگی یک دستگاه خودرو تیبا خریداری کرده است و گردش حساب و موجودی بانکی اش هم نشان می‌دهد با وجود وضعیت بد ظاهری مبالغ بالایی در حسابش وجود دارد.
در ادامه تحقیقات و با دستور قضایی از منزل متهم بازرسی و تعداد زیادی اسناد مالکیت خودرو، فاکتور طلا، کارت ملی، مهر پزشکی و دسته چک، قالیچه ابریشم، ساعت مچی ارزشمند، مقداری بدلیجات گرانقیمت و تعدادی کلید در واحدهای آپارتمان متعلق به شاکی کشف شد.
متهم با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده از سوی مأموران اعتراف و عنوان کرد: مدت 4سال است به‌عنوان سرایدار در 2ساختمان کار می‌کنم و در این مدت توانستم اعتماد مالکان را جلب کنم و کلید آپارتمان‌شان را بگیرم و یک نسخه از کلیدها را بسازم. پس از آن هم در فرصتی مناسب از داخل منازل‌شان سرقت می‌کردم. در سرقت اخیری هم که انجام دادم دسته چک 17برگی شاکی را به دست آوردم و از آن برای خرید اجناس استفاده کردم و با سرقت فاکتور فروش طلا هم طلاهای سرقتی را به فروش می‌رساندم.

23302

کد خبر 1328849

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس