روحانی: پروژه دشمن برای شکست اقتصاد ایران را ناکام گذاشتیم / خبر خوش درباره حقوق کارمندان در سال 99


روحانی: پروژه دشمن برای شکست اقتصاد ایران را ناکام گذاشتیم / خبر خوش درباره حقوق کارمندان در سال 99

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی برای تقدیم لایحه بودجه سال 1399 کل کشور صبح سه شنبه وارد مجلس شورای اسلامی شد.

بر اساس ماده ۲۱۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور پس از ارائه به مجلس، چاپ و بین نمایندگان مجلس توزیع می‌شود، پس از آن نمایندگان تا ۱۰ روز فرصت دارند که پیشنهاد‌ها خود را در مورد لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور به کمیسیون‌های تخصصی مربوطه ارائه کنند.

کمیسیون‌های تخصصی موظفند حداکثر تا ۱۵ روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند و کمیسیون تلفیق نیز موظف است حداکثر ظرف ۱۵ روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، ضمن رسیدگی به گزارش کمیسیون‌های تخصصی، گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند، مهلت رسیدگی کمیسیون تلفیق حداکثر تا پانزده روز با موافقت هیات رییسه قابل تمدید است.

بر اساس این ماده، نهایتا نمایندگان مجلس در جلسه علنی، بعد از رسیدگی به کلیات بودجه و تصویب آن، به پیشنهاد‌های مربوط به درآمد‌ها و سایر منابع تأمین اعتبار بودجه عمومی دولت رسیدگی و سقف آن به تصویب خواهد رسید، پس از آن پیشنهاد‌های مربوط به تبصره‌ها و ردیف‌ها رسیدگی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان