آخرین وضعیت مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد


آخرین وضعیت مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدارس استان در مناطق و شهرستانهای استان دایر است و تاکنون هیچ مدرسه ای در استان تعطیل اعلام نشده است.

وحید محمدی تبار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: همه مدارس شهرستان باشت امروز یکشنبه، ۱۷ آذر ماه دایر است و اعلام تعطیلی مدارس این شهرستان بدون هماهنگی با مدیریت بحران بوده است.

وی اظهارکرد: برای تعطیلی مدارس در مواقع حوادث غیرمترقبه با اعلام نظر فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان به مدیریت بحران استان، پس از بررسی تصمیم گیری می شود.
وی اظهارکرد: هم اکنون در شهر یاسوج و سی سخت شاهد بارش برف هستیم که هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس گرفته نشده اما مدارس شهرستان باشت که بارانی است از سوی آموزش و پرورش استان تعطیل اعلام شد که این مساله باعث اختلال در کار مدیریت بحران است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون وضعیت مدارس استان عادی و شاهد بارش برف و باران هستیم در صورتی که شرایط مناطقی از استان غیرعادی شود، مدارس این مناطق را تعطیل خواهیم کرد.
گفتنی است که سامانه بارشی از شنبه شب وارد جو استان کهگیلویه و بویراحمد شده که در برخی نقاط بصورت باران و در برخی محورهای ارتباطی و نقاط استان بصورت برف بوده است.
هم اکنون شاهد بارش برف در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو