دانشجویان جوان نقش مهمی در تبین گام دوم انقلاب دارند


دانشجویان جوان نقش مهمی در تبین گام دوم انقلاب دارند

محمودی اصل ضمن گرامی داشت روز دانشجو، گفت: کلید آینده این کشور در دستان دانشجویان جوانی است که نقش مهمی در تبین گام دوم انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۱۵ آذر) در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به تقوای الهی گفت:کوچک شمردن گناه باعث ترویج ناهنجاری عادی شدن آن در جامعه می شود.

امام جمعه لنده اظهار داشت: انتخابات و ثبت نام و انتخاب هیات احرایی و معتمدین که نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد باید صورت گیرد و لذا شورای نگهبان جهت پالایش ثبت نام کنندگان مهمترین واحد سنجش برای انتخاب بهترین ها است.

وی تصریح کرد: نظارت شورای نگهبان نظارت استصوابی است که باتوحه به تناسب جایگاه خویش نظارتی استصوابی دارند و باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از سو استفاده کنندگان بگیرند.

محمودی اصل ادامه داد:امیدواریم در چهار چوب قانون نهایت دقت را برای انتخاب بهترین گزینه ها برای مردم را در دستور کار خویش قرار دهند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: شب شهادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه است که علم اندوزی و کرامت بی نظیر این بانوی با کرامت باعث شده تا امام صادق (ع) در باب این بانوی فاطمی از حرم مطهر این بانوی با کرامت در قم خبرداد که امروز این حرم مطهر زیارتگاه خیلی از عاشقان به اهل بیت (ع)است.

وی گفت: امروز شهر قم مرکز نشر شیعه و خواستگاه انقلاب اسلامی است که ارمان های دین اسلام و شیعه و گتمان انقلاب در حال صدور به جهان است.

محموی اصل در ادامه، یادآور شد: شانزدهم اذر روز دانشجویی است و چرا که این قشر امید اینده کشور هستند و باید این قشر در جامعه گرامی داشته شوند، چرا که کلید آینده این کشور در دستان این جوانان است که نقش مهمی در تبین گام دوم انقلاب دارند.

وی گفت: اگر دانشجویان ما مطالبه گری داشته باشند می توانند مسئولان را به همت و تلاش بیشر هدایت کنند، چرا که پیشرفت روز افزون ما ناشی از همین حضور فعال دانشجویان است.

امام جمعه لنده تاکید کرد: مطالبه مردمی از مسئولان به جهت نظارت کامل تر بر بازار یکی از مهمترین مطالبات مردم است که رشد قیمت ها بخشی از ان طبیعی است ولی باید جلوی این روند افزایشی گرفته شود و استدعا داریم که مسئولان از اتاق های در بسته خود بیرون بیایند و در کنار مردم حضور پیدا کنند و این نگرانی مردم باید بررسی شود.

محمودی اصل خاطرنشان کرد: نباید حمایت مردم از انقلاب باعث فکر راحت برخی مسئولان شود که مردم با شرایط موجود کنار امدند نه مردم برای دفاع از ارزش ها امدند و باید مطالبات انان که حقیقتا گلایه های انان به حق است رسیدگی بیشتر صورت گیرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد